facebookta çevrimiçi o görünüyor

Sponsorlu Bağlantılar

baba cem

Üye
    Konu Sahibi
facebookta çevrimiçi o görünüyor
arkadaşlar acilyardımınıza ihtiyacım var benim facede hesaba girdiğimde normalde sağ alt köşete sohbet yazıyoyanında da kaç kişi açık olduğu yazıyor ama bende 0 kişi açık görünüyo neden açık olanlar görünmüyo bir hatadan beri aynı google choremde açıyorum görünmüyo internet explorer de ve mozilla firefoxtada açtığımda görünmüyor nasıl çevrimiçi olanları görebilirim
 


SHS

SHS

Üye
Sen çevrimdışı olabilirsin, sohbetin sol köşesindeki * dan ayarlara bak
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
egsvr32 softpub.dll wintrust.dll initpki.dll rsaenh.dll mssip32.dll cryptdlg.dll bunları başlat çalıştıra ekle dene bakalım olmadı..

bu linke tıklıyorsun sonra en üstde solda liste oluştura tıklıyosun liste adını yazacan mesela arkadaşlarım yaz. liste oluştukdan sonra açılan yerde yine solda üstde listeyi düzenle ordan arkadaş ekle çıkarı seçiyorsun seni sohbetde görmesini istediğin kişileri arkadaş listenden seç bittiye tıkla kapandı.şimdi sohbetde yıldız gibi bi şekil var ona tıklıyosun kimlere müsait olduğunu sınırlayı seçip ve sadece şunlara müsaitim seçili iken oluşturduğun listeyide seçip tamam dedinmi bitiyor.

Ayrıca bu gibi sorunlar bazen geçicide olabiliyor face bu aralar düzenleme yapıyor sorun face kaynaklıda olabilir.
 


Üst Alt