FACEBOOK" Artık Cepte....!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
FACEBOOK" Artık Cepte....!!!!
Bomba!!! Tüm dünyada miyonlarca kişi tarafından kullanılan sosyal ağ "FACEBOOK"
Artık Cepte....!!!!
Destkeleyen Modeller
Kaynak: Nokia Cep Forum - Bedava Symbian Temalar Maxi mum Cep Telefonları Cep Melodi [Cepte Facebook Keyfi Hemde s40v3(3120c,6300,6500s,5610xm)İçin - Nokia Cep Forum - Bedava Symbian Temalar Maxi mum Cep Telefonları Cep Melodi[/url]
s40v3
6300,3120c,6500s,5610xm,6288 v.b
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: crazy_52, meklöğ, Silinen Üye 1929612 ve 8 diğerleri

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler.
 

acati

Üye
bu benim telefonda zaten vardı. Farklı bişey mi? Facebook, youtube, Messenger ve Myspace uygulamaları E52 de standart var.
 

eto37

Üye
bu 5130 exprees musice oluyomu???
yardımm
 

UmutMK

Üye
Ücretlendirmeyi yazsanız?
 

karos42

Üye
nokia 5130 a olurmu bu bide ücretlendirmeyi yazarmısınız
 

Necmati

Üye
wavvv çok şekil denencek..
Teşekkürler..
 
birader direk uygulama dosyasını neden koymadın getjara yolluyo
 

ॐOsMaN

Üye
Uygulama my.getjar.com a yönlendirme yapıyor
facebook a giremedim bu uygulamadan.
 

bfgbfg

Üye
Geçersiz uygulama diyo
 
0.facebok Vodafone içinde zero.facebook olabilir.Programa gerek yok.Ama denemek isterim.Ücreti ne kadar ?
 

gora"

Üye
eski üye olduğun halinden belli
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...