Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Face paketi yaptım ama face ye geçemiyorum
Sponsorlu Bağlantılar
messevim
Üye
Konu Sahibi
Face paketi yaptım ama face ye geçemiyorum
arkadaşlar face paketi yaptım ama face ye geçemiyorum. facebbokun sohbet programını indirdim ne onunla geçebiliyorum ne de telefonun kendi tarayıcısı ile. wap ayarları live.vodafone ye ayarlı. telefon n8 . neden geçemiyorum acaba ?
OnurErtas
Üye
Bazı tarayıcılar kendi DNS adresini kullanıyor bu yüzden giremezsin ücret gerekir. Ama Facebook uygulamasından girememene şaşırdım. Operatör ile konuşmanda fayda var
Bazı tarayıcılar kendi DNS adresini kullanıyor bu yüzden giremezsin ücret gerekir. Ama Facebook uygulamasından girememene şaşırdım. Operatör ile konuşmanda fayda var
daha önce den kendi tarayıcısı ile girebiliyordum. telefona cwf yükledikten sonra sanırım bir daha giremedim. cwf de sıkıntı olabilir mi diye düşünüyorum ama sanmıyorum. çünkü wap ayarları falan aynı.. dediğiniz gibi müşteri temsilcisi ile konuşmak gerek.