Face paketi yaptım ama face ye geçemiyorum

Sponsorlu Bağlantılar

messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Face paketi yaptım ama face ye geçemiyorum
arkadaşlar face paketi yaptım ama face ye geçemiyorum. facebbokun sohbet programını indirdim ne onunla geçebiliyorum ne de telefonun kendi tarayıcısı ile. wap ayarları live.vodafone ye ayarlı. telefon n8 . neden geçemiyorum acaba ?
 


OnurErtas

OnurErtas

Üye
Bazı tarayıcılar kendi DNS adresini kullanıyor bu yüzden giremezsin ücret gerekir. Ama Facebook uygulamasından girememene şaşırdım. Operatör ile konuşmanda fayda var :)
 
  • Beğen
Tepkiler: mehsevim
messevim

messevim

Üye
    Konu Sahibi
Bazı tarayıcılar kendi DNS adresini kullanıyor bu yüzden giremezsin ücret gerekir. Ama Facebook uygulamasından girememene şaşırdım. Operatör ile konuşmanda fayda var :)

daha önce den kendi tarayıcısı ile girebiliyordum. telefona cwf yükledikten sonra sanırım bir daha giremedim. cwf de sıkıntı olabilir mi diye düşünüyorum ama sanmıyorum. çünkü wap ayarları falan aynı.. dediğiniz gibi müşteri temsilcisi ile konuşmak gerek.
 
  • Beğen
Tepkiler: OnurErtas


Üst Alt