F.Bahçe taraftarı bekleneni yaptı!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
F.Bahçe taraftarı bekleneni yaptı!
Fenerbahçeli taraftarların internetteki buluşma adresi antu.com, mağlubiyete böyle tepki gösterdi!



Fenerbahçeli taraftarların internetteki buluşma adreslerinden antu.com, Yeni Malatyaspor yenilgisi ardından Başkan Aziz Yıldırım, Teknik Direktör Aykut Kocaman ve sarı-lacivertli futbolculara alaycı bir dille tepki gösterdi.
Sitenin açılış sayfasına Başkan Yıldırım, Kocaman ve oyuncuların fotoğrafları konulurken, "Emeği geçen herkese teşekkürler. Bravo size!" ifadeleri kullanıldı..





 


'Davut

'Davut

Üye
Alay etmeyelim laf demeyelim ama bu takım hak ediyor...;) Bravo Size
 

Revengeful

Emekli Yönetici
İmzama dikkat :ehe
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Bence 29-30 yıldır süren bu rezilliğe son vermenin en kolay yolu Türkiye Kupasından çekilmektir. fb bundan sonra Türkiye Kupalarına katılmayacağına dair bir yönetim kararı alsın. Böylece her sene yaşanan rezillik artık yaşanmamış olur :ehe
 
'Davut

'Davut

Üye
Rezillik Her sene Final oynamak mı ? :hmmm

Biraz Siz rezil olun o zaman... : ?
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Her sene final mi oynuyorsunuz? Güldürmeyin insanı son yıllarda finallere çıkmayı becerebildiniz. Onda da farkları yiyip resmen futbol ve skor olarak darma dağın edilip geri döndünüz :ehe
 
'Davut

'Davut

Üye
Her sene final mi oynuyorsunuz?

Kendi soruna kendin mi cevap veriyorsun ? :kop:

Güldürmeyin insanı son yıllarda finallere çıkmayı becerebildiniz.

Biz Güldürüyoruz ama sen baya beni güldürdün...:kop2: Tek başına hemde...:d:

Onda da farkları yiyip resmen futbol ve skor olarak darma dağın edilip geri döndünüz :ehe

Bunların birinide Siz yapsaydınız ...:pro:
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Futbolun f'sinden anlamadığın belli. Bu sene kupa finalinde Trabzondan 3 geçen sene kupa finalinde de bizden 4 yediniz 4 golün en az 2 katı gol de kaçırmıştık. Daha kendi takımından haberin yok gelmiş futbol konuşuyorsun. Öğren de gel. Ya da ben öğreteyim biraz;




 
greenmile

greenmile

Üye
elbette dünkü yenilginin izahı yok ancak türkiye kupasında bu yıl hariç her yıl rahatça grupları geçiyordu.Sonuçta ligte oynadığınız takımlarla oynuyorsunuz ve ligte bu takımlara karşı yaptığımız çoğu maçı kazanıyoruz.Ancak kupada şansımız tutmuyor nedense
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Arkadaşlar birbinizi Kırmadan Devam edelim ...
 
ALpeRenBuGRa

ALpeRenBuGRa

Üye
Kendi soruna kendin mi cevap veriyorsun ? :kop:
Her sene değil ortalamada 3-5 sene de bir bile finale çıkmış olsaydınız bu şekilde sormazdım.


Biz Güldürüyoruz ama sen baya beni güldürdün...:kop2: Tek başına hemde...:d:
Futboldan anlamayıp daha gecen sene 4 yediğinzi halde bunlardan birini siz yapsaydınız demen beni güldürmek ne kelime kahkaha atmaktan çatlattı. Kardeşim bilmemek ayıp değil. Yavaş yavaş öğrenirsin. Beninm gibi öğreticiler çıkar merak etme. :kop: :kop: :kop:

Bunların birinide Siz yapsaydınız ...:pro:
Bunun cevabı yukarda :kop: :kop: :kop:
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
bunların takımana biz laf atsak demediklerini bırakmıyolar
 
zaza

zaza

Üye
aslında sebebi çok açık dikkat ederseniz yurt genelinde feneri sevmeyen takım taraftarları çok ve feneri fener taraftarı seviyor ama diğer takımlara baktığınızda hiçbir takım fenere beslediği bu büyük nefreti hiçbir takıma göstermiyor mesela ben bir taraftar grubunun fbyi çok seviyoruz kardeş takımımız dediğini görmedim ama diğer takımlar can ciğer kuzu sarma bunun sebebi geçmişte olan hatalarından olsa gerek ve birçok taraftar da bu gerçekleri öğrenince nefret duygusu beslemeye başlıyor. günümüz örneklerinden biri aziz yıldırım hiç şüphesiz şikeci bunu kimse inkar edemez ve askerlikte çürük almış bizim buna sözümüz yok gücü yetmiyorsa tabiki yapamaz niye çürük adamı alsınlarki ama bide neden çürük aldığına bakarsak insan şüpheleniyor sebebi şu aziz bir ayağı diğerinden daha kısaymış ben bugüne kadar bu adamın hiç öyle bir durumda olduğunu ve hiç hafif yan yan yürüdüğünü görmedim insan ister istemez şüpheleniyor
 
'Davut

'Davut

Üye
Futbolun f'sinden anlamadığın belli. Bu sene kupa finalinde Trabzondan 3 geçen sene kupa finalinde de bizden 4 yediniz 4 golün en az 2 katı gol de kaçırmıştık. Daha kendi takımından haberin yok gelmiş futbol konuşuyorsun. Öğren de gel. Ya da ben öğreteyim biraz;



futbolun F sinden anlımıyorsun dedin ama sen baya anlamıyorsun... 4-5 senede bir final oynuyorsunuz deiyorsun son yıllarda senin hesabına göre 5 sene öncekini diyorsun akıllı :d: Futbolu takip ederim ama Unutmuşum O maçı mı hatırlayacam Bjk karşılaşmalarımız 2 şey hatırlarım 2de1 aynı şeyin yaptığımızı.. :kop2: Ek olarak 8-0'ı :ahBirde şunuda hatırlarım Avrupada 1. turda elenir Bjk bu sene yi bi avrupada ilk defa buraları geliyor..onu biliyorum Bjk ile baya şey biliyormuşum aslında... :ehe Öğretici çıkar diyordun senin gibi O maçı hatırladım Sağ ol Başka bir şey öğretebilirmisin Öğrentirsen öğrenmek Güzel olur ...:ah Ben sana bir şey öğretim 4-5 senede bir değil 3 senenin 2 sinde final oynuyoruz ortalama...Ve Bir maçla Futbol öğrenilmez..Öğrendin mi bir şeyler ... ;)

Biz Final oynayarak rezil oluyoruz Siz Her zaman ki gibi şey şey de Her yerde...:d:
Bizim Rezilliğimiz final oynamak Buna yine devam ederiz...;)

Başka Cevap yazarsan onuda Cevaplarım Çünkü Futbol dan baya anlarım :ehe


--------------- Ekleme ---------------

bunların takımana biz laf atsak demediklerini bırakmıyolar


Bunların Takımına Laf atılır mı ...? Herkesin ne olduğu Belli demi ama...:d:
 
Samsun55''

Samsun55''

Üye
:muha:
 
arslansem

arslansem

Üye
Arkadaşlar futbolu tartışmak bi yana,biraz birbirimize saygı göstererek yorum yapalım.En azından yaş gereği...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

DiaBLoS
Cevap
1
Görüntüleme
274
bilisimler
DiaBLoS
Cevap
0
Görüntüleme
515
DiaBLoS


Üst Alt