exper dahili kamera yükleme sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

fatih82

fatih82

Üye
    Konu Sahibi
exper dahili kamera yükleme sorunu
exper marka notebook uma format sonrasında dahili kamere
a dirverini yükleyemedim taqm driveri yükleyeceğim sırada bilgisayarın seri numarasını istiyor bilgisayardaki hangi numarayı girdiysem olmadı exper bilgisayarın seri numarası nasıl öğrenilir acil yardım
 


izmirligenc

izmirligenc

Üye
seri numarasi mi :hmmm ilgincmis pc nin arka kismina baktin mi yazmasi lazim
 

cemduyan

Üye
arkadaşlar bu yazıyı experden biri çıkıp beni arayıp bu işe bir çare bulmadan her foruma yazıcam bu rezillik bir son bulsun... telefonun 0 534 589 68 00 alıcacak arkadaşlarda arayabilir...

bundan 2 ay önce exper sytle 2 bilgiayarını büyük bir magazadan onca bilgisayarın arasından seçip alma gafletinde bulundum.....

1-EXPER STYLE İLK TANIŞMA...

a. win7 stertare ilk masaüstü resmi yapma cabamda anladım ki olmuyor, hemen googledan aratıp bir ptogram yükledim ve ancak onun aracılığı ile masaüstü yapabildim...

b. win7 yavaşlığı bilgisayarın fan sesi ve ısınma beni ziyadesiyle üzdü....

c. ilk msn açışımda webcam açılmadı bir kaç program arattım ama yine sonuç vermedi

d. driverlerini yükledim zorla zar zor bir sonuç alabildim.

e. batarya 1 saat anca gidiyor bunuda yaşadığımda diycek bişi bulamadım.

2.EXPER MALINA DİKLENİSİM ACABA XP YÜKLESEM NASI OLUR DEYİŞİM.

a. forumlardan uzun süre araştırmam sonucu xp yükleme karar verdim

b. 4 gb kington usb ye bir win xp yükledim

c. ilk denememde sonuç alamadım biraz araştırınca hardiskin bölündüğünde yüklenmediğini anladım

d. c ve d yi birleştirdim ama yine yüklenmedi tek seçenek win7 kurtarma bölümünüde birleştirmem gerektiğini anladım

e. bir süre düşündükten sonra silmeye karar verdim ve sildim

f. ilk sorun sata driverlerin olmadığı için yğklemeyi başaramadım

g. başka bir birgiayarda yeni bir satalı xp haırladım. ama hep hata verdi, naılolduysa tekrar üstüne yüklerken birden yüklendi.

h. win. yükledim ama elimde driverlar yoktu üretici sitesine girdim xp driverlerını indirdim ama hiçbiri olmadı

ı. sağdan soldan forumlardan drverlar buldum birtek ekran kartı kaldı çok aradım ama olmadı

j. sonuçta film seyretmemeye karar verdim ekran kartıyla alakalı hiçbişi yapmam dedm.

k. msn yi açtığımda cam sorunu yine çıktı olmadı forumlarda tekrar arattım ama bütün yamalar bir sonuç vermedi.

l. oturdum başka bir bilgiayarda geri dönüş yapayım dedim bana veridkleri orjinal win7 cd sini iso yaptım ama bu seferde yüklmedi

m. öle gibi kaldım.

n. şimdi elimde saçma sapan bence 50 lira etmez bir bilgisayarım var.

ALMAYIN ALDIRMAYIN KİMSEYE GEREK YOK SAÇMA HEP KAÇTIM BUNCA YIL BU EXPERDEN AMA NASI OLDUYSA BAŞIMA GELDİ...

ALMAYIN...........
 
ozgurcan_21_67

ozgurcan_21_67

Üye
:) hemen hemen aynı sorunlar bende bıktım cam acılmıyor serı numarası denılen lanet numara nerde allah bılır ancak.fan sesı ıgrenc sımdı baktım yıne yanıyor calısma suresı de anca 25 dakıka olmus sankı ıkı bucuk gunden berı calısıyor garıbım ..bende cok ugrastım ekran arka planı ıcın bak onu halen yapamadım..sorun sorun sorun bu lanet leptobun bana sundugu tek sey bu ...
 

barman11

Üye
exper kamera sorunum war yardımcı olurmusnuz
 
waycell

waycell

Üye
bende düştüm bu gaflete ucuz diye exper nr 71c aldım sitesinde modelin ismi yok laptopun altında model yazmıyor daha doğrusu farklı bi model yazıyor.şarjı 1 saat gidiyor fandan şikayetim yok tek şikayetim xp driverları yok xp özlemiyle yandım durdum.resmi arkaplan yapmak için starterdan kurtulmanız lazım bunun içinde win7 activasyon aracı kullanıp ultimate yapabilirsiniz buda benden size güzellik olsun exper driver sitesi

 


Üst Alt