Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar



Anil-D

Anil-D

Üye
iyimiş bugun zil sesimi ekliyorsun radyo ıcın tesekurler
 
BaySerkan

BaySerkan

Üye
Hocam benin tek isteğim var fotoğraf ve video kayıt yeri orjinal Fw'de olduğu gibi DCIM klasöründe olsun,teşekkürler
 
Pringles

Pringles

Üye
Abi fp2 de video düzenleyici ve fotoğraf düzenleyiciyi kök klasöre simgelerini alamaz mısın ?
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Abi fp2 de video düzenleyici ve fotoğraf düzenleyiciyi kök klasöre simgelerini alamaz mısın ?
alırımda siz sonradan yükleyin. kullanan var kullanmayan var


- - - Eklendi - - -

Hocam benin tek isteğim var fotoğraf ve video kayıt yeri orjinal Fw'de olduğu gibi DCIM klasöründe olsun,teşekkürler
tamam düzelticem orayı


- - - Eklendi - - -

biri bana 2. nesil cihazların ofw sinden 20027017.txt dosyasını verebilirmi
 
Pringles

Pringles

Üye
Abi elimde var orjinal ama core rof2 falan hangisinde o dosya ?
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Hakan yeni widget güncellemesi gelmiş sorun çıkarmı ?
 
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Hakan yazılıma gömemezmisin yeni çıkan widgetleri ?
 
arslanla

arslanla

Üye
Yeni çıkan widget ları gömebilirmisin?
 
Anil-D

Anil-D

Üye
tipleri degismesi lazım hesap makinesinide göm abi
 
Anil-D

Anil-D

Üye
kardesim hızır gibisin maşallah ☺

- - - Eklendi - - -

kardesim hızır gibisin maşallah ☺
 
  • Beğen
Tepkiler: achambo
exalted55

exalted55

Üye
Benim 2 tne isteğim olacak 1- yazma diline ingilizcenin eklenmesi 2- Bul kaldırılmış onun eklenmesi diğer olan herşeyden memnunum. Saygılar.
 
Anil-D

Anil-D

Üye
bulun sımgesi kalktı menuden yazabilirsin
 


Üst Alt