Evols™ [26.06.2013]

Sponsorlu Bağlantılar

haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi


m5c4

m5c4

Üye
adobe reader ve zip programı kalsa ve daha fazla widget olsa ii olur.
 

poyo34

Üye
hakan 603 çe yükledim iyi güzelde bunda rompatcher yok fp2 ye yüklemek için hack olayını yeniden yaptım çok uzun ve zor iş tamam sistem hackli ama benim sürekli sistem dosyalarım açık olması lazım hazan edition kullanıyordum rompatcher den tut pythonundan tut rsc çeviri virtual key aklına ne gelirse cfw nin içinde var seninde mutlaka ama mutlaka rompatcher yüklemen lazım ben şimdi format atınca mecburen hazan editiona dönecem tek tek uğraşmak zor
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
adobe reader ve zip programı kalsa ve daha fazla widget olsa ii olur.

adobeyi sonradan kur ve zip fazla kullanılmıyor winrarı kullan. 52 widget var toplam yetmezmi?


- - - Eklendi - - -

hakan 603 çe yükledim iyi güzelde bunda rompatcher yok fp2 ye yüklemek için hack olayını yeniden yaptım çok uzun ve zor iş tamam sistem hackli ama benim sürekli sistem dosyalarım açık olması lazım hazan edition kullanıyordum rompatcher den tut pythonundan tut rsc çeviri virtual key aklına ne gelirse cfw nin içinde var seninde mutlaka ama mutlaka rompatcher yüklemen lazım ben şimdi format atınca mecburen hazan editiona dönecem tek tek uğraşmak zor

ana başlıkta verdiğim rom patcheri kur


- - - Eklendi - - -

yok abi dersler fln. Zor olur ondan dolayı en fazla evolsta oynama yapıp yüklerim

anladım kardeşim
 

poyo34

Üye
hakan bu hack işlemini yaparken bunu yükledim şimdi format atsam sadece bunu yüklesem sistem erişimi açılırmı
 
achambo

achambo

Üye
abi rompatcher gömsen olmuyo mu
 

vahcet12

Üye
ustam 1.nesil 2.nesil cihazlar olayı nedir arasında ne farklılık vardır? Yada şöyle sorayım benim telefonum c6-01 kaçıncı nesil oluyor :D
dostum 2 tanede istediğim olacak yaparsan çok şahane olur. Bu annada bildirimleri giriş ekranına koyduğumuz zaman sms geldiğinde direk oturumları açıyordu. Şuana kadar belle için yapılan güncellemelerde onu göremedim, oturumlar değilde gelen kutusu açılıyor. Onu oturumlar yapabilme gibi bir imkan var mı? Birde nokianın orjinal browserında takılma sorunu giderilebilir mi?
 
achambo

achambo

Üye
1. Nesil seninki
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
hakan bu hack işlemini yaparken bunu yükledim şimdi format atsam sadece bunu yüklesem sistem erişimi açılırmı

zaten yazılım hackli. Rom patcher kur open4alk yamasını aktif et tamamdır.


- - - Eklendi - - -

abi rompatcher gömsen olmuyo mu

kullanan var kullanmayan var o yüzden gömmem


- - - Eklendi - - -

ustam 1.nesil 2.nesil cihazlar olayı nedir arasında ne farklılık vardır? Yada şöyle sorayım benim telefonum c6-01 kaçıncı nesil oluyor :D
dostum 2 tanede istediğim olacak yaparsan çok şahane olur. Bu annada bildirimleri giriş ekranına koyduğumuz zaman sms geldiğinde direk oturumları açıyordu. Şuana kadar belle için yapılan güncellemelerde onu göremedim, oturumlar değilde gelen kutusu açılıyor. Onu oturumlar yapabilme gibi bir imkan var mı? Birde nokianın orjinal browserında takılma sorunu giderilebilir mi?

1 nesildir. Ana başlıkta belirttim zaten 1 ve 2. Nesil cihazları. Bildirimleri düzenlemek gerek oturumları açması için. Benimde uygulama düzenleme konusunda pek bilgim yok yapamam yani. Web browser sorunu güncelleme ile çözülecek donma olmayacak. Güncellemeyi beklemelisin...
 

poyo34

Üye
tamam hakan saolasın
 
Halit O.

Halit O.

Emekli Yönetici


buda yeni ve son menü görünümü hali...
açık uygulama şeyi çok cafcaflı olmuş :D geelsinde kullanalım şunu bide uzaktan telefon kilitleme var o bunda çalışıyo mu daha önce kulladığım bi cfwde çalışmıyoduda
 
vg_engin

vg_engin

Üye
kardeşim kolay gelsin mavi butonlu keylock uygulamasını koyabilir misin linki burada

birde kardeşim araba modunu ekleyebilir misin şimdiden çok teşekkürler araba modunu eklemesen bile kurup çalıştıracak şekilde sistemi ayarlar mısın şimdiden çok teşekkürler kardeşim sağlasın :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
Scuderia.

Scuderia.

Üye
Gelsin su tarih artik :)
 
haqanguven

haqanguven

Üye
    Konu Sahibi
kardeşim kolay gelsin mavi butonlu keylock uygulamasını koyabilir misin linki burada

birde kardeşim araba modunu ekleyebilir misin şimdiden çok teşekkürler araba modunu eklemesen bile kurup çalıştıracak şekilde sistemi ayarlar mısın şimdiden çok teşekkürler kardeşim sağlasın :)

araç modu çalışmıyor nedeninide bulamadım


- - - Eklendi - - -

Gelsin su tarih artik :)

istekleri kapattım artık cfwleri düzenlemeye başlayıp test etmem gerek :)
 

fsfsddased

Üye
Hakan abi şu uygulama mifi düzenliyorum ama olmuyor simge aynı kalıyor nerde hata yapıyorum hatta sen bu işi hangi proğramla yapıyorsun
 
achambo

achambo

Üye


araç modu çalışmıyor nedeninide bulamadım


- - - Eklendi - - -



istekleri kapattım artık cfwleri düzenlemeye başlayıp test etmem gerek :)

sosyalin çözüm yok dimi en son bakarım demiştin de
 


Üst Alt