haqanguven
Üye
13 lüde hype olandan güzel sesi çıkıyo ben onu kullanıyom
- - - Eklendi - - -
temayı verirsin dimi
tabii yapmaya karar verirsem
olmaz ama düzenlemede yardım ederim.
13 lüde hype olandan güzel sesi çıkıyo ben onu kullanıyom
- - - Eklendi - - -
temayı verirsin dimi
tabii yapmaya karar verirsem
olmaz ama düzenlemede yardım ederim.
adobe reader ve zip programı kalsa ii olurdu
adobe reader ve zip programı kalsa ve daha fazla widget olsa ii olur.
hakan 603 çe yükledim iyi güzelde bunda rompatcher yok fp2 ye yüklemek için hack olayını yeniden yaptım çok uzun ve zor iş tamam sistem hackli ama benim sürekli sistem dosyalarım açık olması lazım hazan edition kullanıyordum rompatcher den tut pythonundan tut rsc çeviri virtual key aklına ne gelirse cfw nin içinde var seninde mutlaka ama mutlaka rompatcher yüklemen lazım ben şimdi format atınca mecburen hazan editiona dönecem tek tek uğraşmak zor
yok abi dersler fln. Zor olur ondan dolayı en fazla evolsta oynama yapıp yüklerim

1. Nesil seninki
hakan bu hack işlemini yaparken bunu yükledim şimdi format atsam sadece bunu yüklesem sistem erişimi açılırmı
abi rompatcher gömsen olmuyo mu
ustam 1.nesil 2.nesil cihazlar olayı nedir arasında ne farklılık vardır? Yada şöyle sorayım benim telefonum c6-01 kaçıncı nesil oluyor
dostum 2 tanede istediğim olacak yaparsan çok şahane olur. Bu annada bildirimleri giriş ekranına koyduğumuz zaman sms geldiğinde direk oturumları açıyordu. Şuana kadar belle için yapılan güncellemelerde onu göremedim, oturumlar değilde gelen kutusu açılıyor. Onu oturumlar yapabilme gibi bir imkan var mı? Birde nokianın orjinal browserında takılma sorunu giderilebilir mi?
açık uygulama şeyi çok cafcaflı olmuşLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
buda yeni ve son menü görünümü hali...
geelsinde kullanalım şunu bide uzaktan telefon kilitleme var o bunda çalışıyo mu daha önce kulladığım bi cfwde çalışmıyoduda
o başka cfwaçık uygulama şeyi çok cafcaflı olmuşgeelsinde kullanalım şunu bide uzaktan telefon kilitleme var o bunda çalışıyo mu daha önce kulladığım bi cfwde çalışmıyoduda

kardeşim kolay gelsin mavi butonlu keylock uygulamasını koyabilir misin linki burada
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
birde kardeşim araba modunu ekleyebilir misin şimdiden çok teşekkürler araba modunu eklemesen bile kurup çalıştıracak şekilde sistemi ayarlar mısın şimdiden çok teşekkürler kardeşim sağlasın![]()
Gelsin su tarih artik![]()

araç modu çalışmıyor nedeninide bulamadım
- - - Eklendi - - -
istekleri kapattım artık cfwleri düzenlemeye başlayıp test etmem gerek![]()
