Evols™ [26.06.2013]

Anil-D

Üye
bıda dene tel kafayı yedi bisey yapamıyom
 
12 tane ekran koruyucu eklemişsin ya onları sordum.
 

tupyupp

Üye
Abi saat tercih ile ajanda widgetinde saatin altındaki boşluğa nasıl yazı yazıyoruz
 

poyo34

Üye

hata yoksa sorun değil... öyle oluyorsa öyle kullan...

hakanım saolasın yardımların için klasörler birbirine girmişti tekrar sw reset denedim bu sefer sorunsuz oldu şimdi tel açıldı hard format gerekirmi?
 
    Konu Sahibi
Abi saat tercih ile ajanda widgetinde saatin altındaki boşluğa nasıl yazı yazıyoruz

oraya yazı yazamazsın... orası ajandadaki notunu gösterir


- - - Eklendi - - -

hakanım saolasın yardımların için klasörler birbirine girmişti tekrar sw reset denedim bu sefer sorunsuz oldu şimdi tel açıldı hard format gerekirmi?

Sorun yoksa gerekmez... Sorunun çözüldüğüne sevindim, güle güle kullan
 

Anil-D

Üye
abi tel ilk yerde testte kalıyo yardım et açılmıyoda
 

tupyupp

Üye
ajandaya nasıl not ekliyoruz
 

poyo34

Üye


oraya yazı yazamazsın... orası ajandadaki notunu gösterir


- - - Eklendi - - -



Sorun yoksa gerekmez... Sorunun çözüldüğüne sevindim, güle güle kullan

tamam saolasın bu operatör yazısı ile 3g yazısının ortasında saatin çıkıntısının üstünde bi işaret var o nedir acaba
 
    Konu Sahibi
abi tel ilk yerde testte kalıyo yardım et açılmıyoda

teamdan bağlanamıyorum ki nasıl yardım edeyim...


- - - Eklendi - - -

tamam saolasın bu operatör yazısı ile 3g yazısının ortasında saatin çıkıntısının üstünde bi işaret var o nedir acaba
resimle gösterirmisin


- - - Eklendi - - -

ajandaya nasıl not ekliyoruz

ajandadan
 

tupyupp

Üye
abi ajandadan etkinlik oluşturuyorum orada bişey görünmüyor
 

Anil-D

Üye
tamam id645774281sifre6457
 

MaxipmaN

Üye
dolbyi kaldırmışsın yeni gördüm çok iyi oldu kulaklığım dolby açınca kötü çıkarıyordu
 

tupyupp

Üye
aboo abi dolby kalktı mi çok güzeldi o ya hava bile atıyordum ben onunla
 

poyo34

Üye
buyur hakan resim

birde daha önceki cfw lerini kendi web sitemde yayın için senden izin istemiştim vermiştin bunun içinde izin istiyorum tabi haqan guvenden alıntıdır yazarak
 
    Konu Sahibi

ben hala göremedim o işareti... resmi paintle düzenleyip gösterirmisin... site neydi unuttum ya


- - - Eklendi - - -

dolbyi kaldırmışsın yeni gördüm çok iyi oldu kulaklığım dolby açınca kötü çıkarıyordu

aboo abi dolby kalktı mi çok güzeldi o ya hava bile atıyordum ben onunla

sound genişletme uygulandı daha iyi
 
Tepkiler: kedi006
dostum şu bildirim saat widget ev ekranı geçişi yapınca kayboluyor sadece bildirim kalıyor.





birde 8 sayfa simgeyi, 5 sayfa yapabilirmiyim eski düzene alışmışım
Flash atmadan
 

poyo34

Üye
hakan bak beyazla daire içine aldığım işaret nedir