evlilik insanı ne hale getiriyo....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Yasminozz

Yasminozz

Üye
    Konu Sahibi
evlilik insanı ne hale getiriyo....





 


thebora

Üye
tipik bir evli adamın resmi dehşet verici:)
paylaşımın için teşekkürler:spr
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
evliliğin 10. yılı güzel :D
 
sevgi_sahin

sevgi_sahin

Üye
hep bu evliliği bukadar kötü anlatırlar yalan yalan bunlara inanmayın herşey sizde başlar sizde biter

ama komikmiş ne yalan söyleyim ki :ehe
 
Altun.

Altun.

Üye
burunda maşallah tünel gibi ya en son resimde ne soksan girecek içine
 

omayra

Üye
Allah böyle olmaktan korusun bizi. 5. senedeyiz, 10 seneye daha çok var bereket :D
 
__Midas__

__Midas__

Üye
ben inanmıyorum böyle şeylere ben evlenecem ve karım dünyanın en mutlu insanı olcak.
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
adama yazık olmuş
hatun ne hale getirmiş öyle:anlas:
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Çok deli be :kop:
 
west_advisory

west_advisory

Üye
evlenmiycen yaaa ne her gün aynı kadın sahsen sıkılıırm ben.....hha
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Çok Süper Yaa:D...Bizde Bölemi Olcaz Acep Ya:)
 
keremerson

keremerson

Üye
Ben böle olmam :):lac:
 
FirstClasss

FirstClasss

Üye
:kop::kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt