FK5896
Üye
-
Konu Sahibi
-
Artık taksit çözümü çok her türlü yöntem var adamlarda bildiğin telefoncudan al bence
Hiç mi bilmiyorsun kartsız dolu yöntem var hayale bile sığmıyor yani helede büyük şehirde isenKarti yokmuş nasil bir cozum bulacak bildigin telefoncu
iki tane yöntem var ya faturaya alicaksin yada evkura gideceksin.Hiç mi bilmiyorsun kartsız dolu yöntem var hayale bile sığmıyor yani helede büyük şehirde isen
EeeYa değişik şeylere taksit yapıyorlar veya başka esnaftan başka bir ürün olarak gösteriyorlar
Kardes lg g2 al memnun kalırsınMerhaba arkadaşlar. evkurdan taksitle telefon almayı düşünüyorum. neden evkur derseniz kredi kartı kullanmıyorum.. ve note 3 almayı planlıyorum ama bazı modellerinde snapdragon 800 işlemci kullanılırken (N9005 modeli) bazılarında samsung kendi işlemcisini kullanmış. neden? çünkü Türkiyede 4G desteği yok. bu gerçekten saçma ben bu telefonu 4 5 yıl kullanırım diye düşünüyorum ve 4 5 yıla kadar 4G gelecek bunuda biliyorum. ayrıca snapdragon 800 işlemci samsungun işlemcisine göre daha iyiymiş. bu cihazı evkurda bulabilir miyim? sitesinde sm-n7500 note 3 neo modeli var ama.. birde geçende evveye gittim turkcellde 2.200'lük note 3 evve de 3.750 TL'ydi. direk kaçtım ordansnapdragon 800 'lü modelini bulamazsam, LG G2 32GB modelini almayı düşünüyorum
sizce ne yapmalıyım?
Cihazi almaya gidince ordaki yetkililere sorun ya lg turkiye garantilidir ya da ithal eden firmanin garantisi altındadıryardımlarınız için çok teşekkürler. büyük bir ihtimalle G2 tercihim olacaktır..arkadaşlar bir sorum daha olacak. bazı yerlerde okudum, evkur paralel ithalat cihazlar satıyormuş sanırım. bu doğru mu? değilse bu cihazların garantisi nedir? kvk mı acaba?
peki cihazı alsam ve ilerde bir sorun yaşasam garantiye gönderdiğimde iyi bir işçilik çıkarabilirler mi? ve ithal olmayan telefonlarıda var mı acaba? buna dair birkaç yorum okudumda.. ithal eden firmaları önermiyorlar pek..Cihazi almaya gidince ordaki yetkililere sorun ya lg turkiye garantilidir ya da ithal eden firmanin garantisi altındadır
Ithalat olanlarda cihazda bir sorun cikarsa çoğu zaman Kullanıcı hatasi derler ve cihazi onarmazlae lg turkiye garantisi altindaysa garanti konusunda cok sorun cikmaz eger alacaksaniz lg turkite garantili alın yalniz bunlar biraz daha pahali olurpeki cihazı alsam ve ilerde bir sorun yaşasam garantiye gönderdiğimde iyi bir işçilik çıkarabilirler mi? ve ithal olmayan telefonlarıda var mı acaba? buna dair birkaç yorum okudumda.. ithal eden firmaları önermiyorlar pek..
kesinlikle haklısınız. G2 32 gb 2160 liraya geliyor.. aslında turkcell'den alacaktım ama birkaç taksit geciktiği için maalesef bu işlemi gerçekleştiremediler. orda da fiyat hemen hemen aynı. hatta turkcellde yanlış hatırlamıyorsam G2 nin 32 gb modeli 2250 liraya geliyordu. ve aslında almışken de iyi bir cihaz almak istiyorum. sıkıntı yaşamayacağım ve 4 5 yıl kullanabileceğim bir cihaz.. aslında şuan tek sorun olan garantisi.. bu konuda kimse sıkıntı yaşamak istemez..Ev Kur, yön avm gibi yerlerden elektronik ürün alınmaz. Hem fiyatı aşırı şişiyorlar hem de sattıkları ürünler paralel ithal oluyor. Teknik servis konusunda çok başınız ağrır bence.
Çok yüksek bütçeli telefon alacağınıza işini görecek orta segment cihaz alıp çalışıp o parayı biriktirip daha sonra üst seviyede bir cihaza yönelin bence.
Neticede o firmalara ödenen paralar kolay kolay kazanılmıyor. ( 2000-2500 bandında ki cihaz 3000-3500 liraya geliyor)
Hiç nakit yok mu? Cıpcıbır telefon almaya gitme. Deli para ödersin. 1.000 liraya garantili teller var onlara bak derim.kesinlikle haklısınız. G2 32 gb 2160 liraya geliyor.. aslında turkcell'den alacaktım ama birkaç taksit geciktiği için maalesef bu işlemi gerçekleştiremediler. orda da fiyat hemen hemen aynı. hatta turkcellde yanlış hatırlamıyorsam G2 nin 32 gb modeli 2250 liraya geliyordu. ve aslında almışken de iyi bir cihaz almak istiyorum. sıkıntı yaşamayacağım ve 4 5 yıl kullanabileceğim bir cihaz.. aslında şuan tek sorun olan garantisi.. bu konuda kimse sıkıntı yaşamak istemez..
maalesef yok, öğrenciyim.. ama taksitle problem olmaz diye düşünüyorum zaten elime ilerde para geçebilir, 2 ayda bile kapatabilirim. sadece garantisi iyi olsun, cihaz iyi (sorunsuz) olsun yeter...Hiç nakit yok mu? Cıpcıbır telefon almaya gitme. Deli para ödersin. 1.000 liraya garantili teller var onlara bak derim.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?