EVKUR Dan S4 Aldım

    Konu Sahibi
hepsi burada 2000 tl

- - - Eklendi - - -



Ben genelde hepsiburadaya takılıyorum bin liraya düştüğü zamanlar oluyor

- - - Eklendi - - -




hepsi burada kredi karti olmadan vermiyor yorumlar için sağolun en çokda symbiandan kurtulduğuma seviniorm cihazı bu aksam yada yarın alacağım
 

nrcrew

Üye
dostum cihaz nasıl varmı can sıkıcı bir durum..
 
hepsi burada kredi karti olmadan vermiyor yorumlar için sağolun en çokda symbiandan kurtulduğuma seviniorm cihazı bu aksam yada yarın alacağım

Bende ümraniye magazasından aldım 2000tlye fakat haziranın 10unda teslim edilcekmis?
 

KayraBey

Üye
Cihaz istanbul bilişim de 1800 lira Paraf karta 18 taksit vade farksız.gecen gün kardeşim kasko dahil 1.225 lira 18 takside s3 aldı.su an için bence en iyi fiyat istanbul bilişimde
 
kredi kartsız satiyormu istanbul bilişim
 

MrExpert

Üye
Cihaz istanbul bilişim de 1800 lira Paraf karta 18 taksit vade farksız.gecen gün kardeşim kasko dahil 1.225 lira 18 takside s3 aldı.su an için bence en iyi fiyat istanbul bilişimde

Ama paralel ithalat.
 
Tepkiler: Dede ve TheMadness
samsung garantisi yok o cihazlarda sıkıntı arkadaşlar tavsiye etmem
 
    Konu Sahibi
senette ortalama vade 4bin küsür lira gorunuyor ne demek oldugunu bilen varmı
 

kraldost

Üye
onların sattığı cihazların %99 grey ithalat vade farkına göre %25 ile &45 arası vade farkı koyarlar sana sattığı ürünün piyası 1650 tl yani 24 aya 550 tl koymuş
 
Hepsiburadan alisverisler de sikinti oluyor mu ?
Cihazlara garantili ve kutulu mu oluyor?

Hayır kesinlikle bi sıkıntı olmuyor ürün iki üç gün sonra elinde oluyor
Telefon veya başka elektroniklere gelince ben iki telefon bir dvd aldım kutuları garanti belgeleriyle geliyor
 
evkur ile iş yapılmaz bir tv aldım teşhir malı çıktı ne senedi iptal ettiler ne de geri aldılar o kadar yere şikayet ettim bir sonuç çıkmadı. Şurada 3 ay kaldı bitsin forumlarda okuduğum kadarıyla bir de senet kayboluyormuş allah'a dua ediyorum inşallah benimki'de kaybolur da oraya polisleri yığmazmıyım başlarını çok ağrıtacam and içtim ne alışveriş yapıyorum ne de başkasına öneriyorum uzak durun kardeşim millet kurmuş taşeronu götürüyor parayı . Haram zıkkım olsun
 
Cihazın garantisi hangi firmadan ?