Evet-Hayır Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
var
alttaki
evlilik sence güzel mi?(dir)
 


ufuk023

Üye
bilmem bunu yaşayanlar daha iyi bilir :ehe ama sevdiğingercekten sevdiğin kişiyse iyidir herhalde.:)
alttaki en çok izlediğin tv kanalı
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
d
alttaki konuları karıştırdığın oldumu?
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
evet
alttaki senin oldumu
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
Oldu
alttaki
üzüntüden nefes alamadığını düşündüğün oldumu
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
hayır
alttaki sen hiç hasta oldunmu:D
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
hala hastayım
alttaki
ailenle aran iyimi
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
evet iyi
alttaki soru bulamadım bana kızdınmı?:mahcup:
 
grafikseli 84

grafikseli 84

Üye
yok kızmadım
benimde aklıma gelmedi..
sence bu normalmi?(buldum galiba:))
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
evet:dry:
alttaki bugün aklıma birşey gelmiyo hasta olduğum içinmi acaba?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Ne hastası olduğuna bağlı.

Alttaki! Yanlış mı?
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
hayır
alttaki okulu bitirdinmi:)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Henüz değil!

Alttaki sen?
 
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
hayır
alttaki sagopa dinliyomusun.
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bırak dinlemeyi ne olduğunu bile bilmiyorum!

Alttaki Liszt dinliyor musun :kop:
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
hayır...

alttaki; seninde karnın acıktı mı benim gibi ?? :)
 

ufuk023

Üye
hayır:)
alttaki öğrencimisin
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Cevabını bildiğin soruları sorma bana! :kop:

Alttaki! Geç olmuş, yatayım mı?
 
XMEN_43

XMEN_43

Üye
kendin bilirsinn
alttaki maxicep nasıl gidiyoooo
 

ufuk023

Üye
evet(güzel):ehe
alttaki hava sıcakmı orada.
 


Üst Alt