Evet-Hayır Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

e_r_EN

e_r_EN

Üye
tanımıyorum ki
alttaki naber
 


macline

macline

Üye
iyiyim tşkr.

Alttaki sevgilin seni ilk öptüğünde utandın mı ;)
 
vazi

vazi

Üye
hayır:coold:
alttaki ya sen utandınmı?
 
safakk

safakk

Üye
yoo utanılcak bişi mi ki :ehe
 
macline

macline

Üye
Soruyu gören var mı ?

Alttaki seni hiç eşşek arısı soktu mu :D
 

akenkiaken

Üye
hayır be :S

alttaki herkesin ortasında tokat yedin mi
 
macline

macline

Üye
Hayır.

Alttaki bebek altı değiştirdin mi ?
 
CEREN

CEREN

Üye
ewet değiştirdim ve hala degiştirmeye devam ediyorum ama az kaldı :)
altaki hayata en nefret ettiğin şey nedir
 
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
ben hiçbirşeyden nefret etmem :)

hey altaki orda havalar nasıl yukarlar serin istersen gel böle:ehe
 
Nazy

Nazy

Üye
yanıyoruz valla klimalar olmasa halimiz duman
alttaki senin durum nasıl ofis sıcakmı?
 
safakk

safakk

Üye
ofis değilde ev serin maalum kuzeye bakıyor ama okul desen feci derecede sıcak :)
alttaki hiç korsan cd sattın mı :ehe
 
Nazy

Nazy

Üye
satmadım ama aldığım oluyor bazen:islik
alttaki hiç şeker yerine çayına yanlışlıkla tuz koyduğun oldumu?
 
yusufucan

yusufucan

Üye
hayır...



FaceBook'ta Canlı Chat Olayı AçıLmış Duydunmu ?
 
safakk

safakk

Üye
yoo kullanmıyorum kı :)
alttaki bilgisayarın yeni mi :)
 
yusufucan

yusufucan

Üye
Hayırr !



Sinirlenip Bİlgisayarına Vurduğun Oldumu ?
 
safakk

safakk

Üye
olmadı desem yalan olur :islik:ehe
alttaki üstteki nasıl biri sence :ehe
 

fyd_14

Üye
şimdilik hayırr :(
 
burak9400

burak9400

Üye
fyd 14 bi soru sormadığına göre ben sorabilirim :D:D:D

alttaki beni seviyor musun?
 
e_r_EN

e_r_EN

Üye
evet (yaratılanı severiz yaratandan dolayı)

alttaki mevlanayı tanımayan varmıdır
 
safakk

safakk

Üye
bence vardır burası Türkiye :islik:ehe
alttaki doğum günümü biliyormusun :)
 


Üst Alt