Alttaki sorunların kavga ile çözüleceğine inanır mısın?
evet , eskiden birkaçkere çözmüştüm
ama bazen pek sağlıklı bişey olduğu söylenemez.
birkeresinde sorun çözmek için mahallemizde 13 kişi toplandık, gittik
dayak yiyip geri döndük.
bidaha ki sefere 21 kişi olduk ama yine dayak yedik.
sonra anladık bu iş böyle olmayacak
arakadaşa söyledik olum kız okadarda güzel değil bırak artık diye...
alttaki hiç hatun yüzünden kavga ettinmi?