Evet-Hayır Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

ArAp-YMN

ArAp-YMN

Üye
evet
alttaki millet evet hayırı bıraktı yanlıs mı yapıolar?
 


atakan_abi

atakan_abi

Üye
ewet alttaki windows mu kullanıosun
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
evet
alttaki telefonundan memnunmusun
 
delrico

delrico

Emekli Yönetici
evet hemde cok:ehe
allttaki sevgilin var mı(dogru söle):ehe:ehe
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
yok vallaa... :)

alttaki; oyun oynamayı severmisin ??
 
Nazy

Nazy

Üye
yok desem ayıp olur..... severim birazcık

alttaki sola bakarken sağ tarafını görebilirmisin?
 

omayra

Üye
evet biraz görebilirim :)


Alttaki canın sıkılıyor mu?
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
evet bazen çok sıkılıyoo...

alttaki; çok keyifli olduğun bi anda birden keyfinin kaçtığı oluyo mu ??
 

toskoy

Üye
evet hemde çok

altaki sana hiç 10 kişi daldımı_?
 

omayra

Üye
Nasıl bir soru bu üstteki? :ehe Hayır dalmadı kavga etmek manasında soruyorsan :ehe

Alttaki sorunların kavga ile çözüleceğine inanır mısın?
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
evet hemde çok

altaki sana hiç 10 kişi daldımı_?

yanii gerçekten inanki şuan moralim baya bozuktu ama bu soruyu ve omayra nın cvbı görünce bu zamanki tabirle koptumm... :kop: :kop: :kop: :kop:

alttaki; omayra nın sorusuyla devam et...krize girdimm aklıma gelmiyo bişi... :kop: :kop:
 
Nazy

Nazy

Üye


Alttaki sorunların kavga ile çözüleceğine inanır mısın?
evet , eskiden birkaçkere çözmüştüm
ama bazen pek sağlıklı bişey olduğu söylenemez.
birkeresinde sorun çözmek için mahallemizde 13 kişi toplandık, gittik
dayak yiyip geri döndük.
bidaha ki sefere 21 kişi olduk ama yine dayak yedik.
sonra anladık bu iş böyle olmayacak
arakadaşa söyledik olum kız okadarda güzel değil bırak artık diye...

alttaki hiç hatun yüzünden kavga ettinmi?
 

metehan01

Üye
Sayılmaz:):)
Alttaki Hiç Telefon Bozdunmu(sorulmuş Olabilir Hepsine Bakmadım)
 

waspor

Üye
evet 15-20 kere yere düşmüştü sonrada yazlıkta yanlışla o telefonla suya girdim iyce gitti :ehe:ehe (6630 du :ehe)

attaki hiç telefonu sinirlenip duvara atıtın mı ??
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Hayır


Alttaki Hiç Okuldan Kaçtın Mı??
 
bora006

bora006

Üye
evet

alttaki tiyatro severmisin?
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Evet


Alttaki Rep Dinliyormusun
 

waspor

Üye
evet

alttaki okulunu (kim sever ki aslında :ehe) veya işini seviyomusun ??
 

omayra

Üye
Evet seviyorum :) Her iki işim de güzel ;)

Alttaki ilkbahar geldi, içinde bir kıpırtı hissediyor musun ? :)
 
safakk

safakk

Üye
hissetmezmiyim aaaaaah ah bi de şu dersler rahat bıraksa :(
alttaki fiziği seviomusun :)
 


Üst Alt