Evet-Hayır Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Hayır.

Alttaki işe gidecek misin?
 


-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
evet çünkü işteyim ve çok kar var


kitap okur musun??
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Evet..

Karı Seviyor Musun ?
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
hayır :):)


sen karı seviyor musun???
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Evet Ama Manzarasını..
Soğuğunu Değil.. :ehe


Yazı mı Seversin Kışı mı?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Hayır!..

Tövbe tövbeeee... Konuları birleştireceğim artık yahu!.. :angry:

Alttaki sinirli misin?
 
Yasminozz

Yasminozz

Üye
hayır... :)

alttaki; yılbaşı gecesi evde mi oturcaksın ??
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Hayır..
Önce MaxiCep'te Sonra Dayımlarda Kuzenimle.. :)


Alttaki Sinirli misin ? :kop:
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Evet:ehe
alltaki sen sinirlimisin?:)
 
Emre ŞENDURAN

Emre ŞENDURAN

Üye
hayıR
ALttaki ÜLKÜCÜMÜSÜN?
 
serkan-55

serkan-55

Üye
HAYIR


alttakı hayvanları severmisin
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
evet
alttaki evlimisin:)
 
Shekeykıs

Shekeykıs

Üye
hyr

alttaki en sevdiin Renk?
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
siyahx)
 
Shekeykıs

Shekeykıs

Üye
soru yok xS

en sevdiin sanatçı?!
 
trailblazerx

trailblazerx

Üye
sagopa kajmer
alttaki gs bu sene şampiyon olurmu??:D
 
xtxt27

xtxt27

Üye
teşekkürler
 
serkan-55

serkan-55

Üye
alttaki komşum ben yakışıklımıyım? degilmiyim?
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
karizma süper :cool
alttaki aşıkmısın:D
 


Üst Alt