Evet-Hayır Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
hayır hiç oynamadım

hep sahip olmak istediğin nedir??
 


jöly

Üye
oyunları karıştırmışsın arkadaşım...bu soruya evet ya da hayır diye cevap veremem...

alttaki üstteki dalgın mı sence?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Bazen :)

Alttaki en sevdiğin sayı 9.
 

jöly

Üye
hayır...

alttaki bu gece eğlenmeye gidecek misin?
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Hee Halı Saha Maçına Gitcem.. :ehe

Alttaki Halı Saha Maçı da Eğlence Sayılır mı? :ehe
 
Bozmuro

Bozmuro

Üye
tabikide en büyük eğlencem

alttaki hiç babanın cebinden para arakladın mı? :D
 

jöly

Üye
hayır asla...:nono:

alttaki çocukken dayak yedin mi?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Yemez miyim?! Çok yaramaazdım ben, döverdim de dayak yerdim de... :ehe

Alttaki, yabancı pop seviyorsun!
 

jöly

Üye
evet...

alttaki 80li yılların şarkılarını daha mı çok seviyorsun?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Favorilerimden :gul:

Alttaki kalsik müzik sever misin?
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Klasik Müzik Sevilmez mi ? :)

Ama Kimleri Dinlersin Diye Sormazsan Sevinirim.. :ehe

Alttaki Sen Arabesk Sever misin ?? :D
 
Bozmuro

Bozmuro

Üye
evet ama arada bir

alttaki rap dinlermisin?
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
evet ama çok az daha çok slov dinlerim
alttaki sen slov müzik dinler misin??
 

Solamente

Üye
evet ama genelde pop favorimmm ;)


Alttaki muro filmini izledinmi :D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Hayır. İzlemeyi de düşünmüyorum açıkçası :)

Alttaki sorgulamayı sever misin?
 

Solamente

Üye
meraklıyımdır evet severim :D

Alttaki sen meraklımısındır
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Evet! Sorgulamak vazgeçilmez huyumdur. :ehe

Alttaki İstanbul'u seviyor musun?
 

jöly

Üye
hayır...

alttaki izmir buluşmasına gelecek misin?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Gelmek isterdim :(

Alttaki İstanbul sevilmez mi yahu :ss
 
darkboy037

darkboy037

Üye
alttakı sen sevdın mı ıstanbulu
 


Üst Alt