Evet-Hayır Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

jöly

Üye
hayır...

alttaki avrupa yakasını sever misin?
 


Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
16 sene orada yaşadım ama kesinlikle Anadolu Yakası daha güzel bir yer!..

Alttaki sadece MaxiCep'te aktifsin :)
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Hemen hemen:) günümün çoğu burda geçiyor
alttaki beni beğenmiyor musun??:ehe
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Beğenmez Olur muyum.. :ehe

Alttaki Sen de Beni Beğenmiyorsun.. :)
 

aspıre

Üye
beğenmiyorum..

alttaki kendini seviyon mu =??
 

NO_NAME_1907

Üye
Hayır

Alttaki bilgisayarını şimdi resetlermisin.
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Niye Deli miyim Ben ? :)

Alttaki Üstteki Ne Diyor Öyle Yaw ??
 

aspıre

Üye
bilmiiyom

alttaki : PC ni verip n95 alırmısın ??
 
rapman

rapman

Üye
hayır

--------------- Ekleme ---------------

alltaki alttakine soru sorar mısın benim aklıma gelmiyor :)
 

jöly

Üye
hayır...oğluşumu hiçbişeye değişmem (laptopım)...

alttaki sen asker kaçağı mısın?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Kaçmıyorum yahu, okul bitmedi daha :islik

Alttaki, aşık mısın?..
 

aspıre

Üye
evet

alttaki : msn de en az 100 kişi varmı?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Olmaz mı...

Alttaki nasıl gidiyor bakalım hayat?..
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Alttaki Buna Vereceğim Saçma Olmaz mı ?? :ehe
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Tabi ki.. :ehe


Alttaki Ekrana Bakıyorsun Değil mi ? :D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Yok hissediyorum ben bilgisayarda yaptıklarımı :ehe

Alttaki insansın değil mi?..
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
İki Ayağım Üzerine Yürüyorum, Düşünüyorum ve Konuşuyorum..

O Hâlde İnsanım.. :ehe


Alttaki Klavyeye Bakarak mı Yazıyorsun ?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Kısmen.

Alttaki iyi birisi misin?
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Bilmem Öyle Miyim Alttaki ??
 


Üst Alt