Hayır!!! Alttaki Fenerbahçelisin!
Praetor Emekli Yönetici praetor' Alıntı: Hayır!!! Alttaki Fenerbahçelisin! Genişletmek için tıkla ... jöly' Alıntı: soru nerde Ata? alttaki sence Ata unutkan mı oldu? Genişletmek için tıkla ... iremm' Alıntı: evetalttaki yemek yedin mi? Genişletmek için tıkla ... Arkadaşlar ALTTAKİ FENERBAHÇELİSİN! Yazdım ya?! Evet veya hayır diye cevap vverilecek işte s Yedim. Alttaki iremm ve jöly biraz dikkatsizlik mi yapmış sence?
praetor' Alıntı: Hayır!!! Alttaki Fenerbahçelisin! Genişletmek için tıkla ... jöly' Alıntı: soru nerde Ata? alttaki sence Ata unutkan mı oldu? Genişletmek için tıkla ... iremm' Alıntı: evetalttaki yemek yedin mi? Genişletmek için tıkla ... Arkadaşlar ALTTAKİ FENERBAHÇELİSİN! Yazdım ya?! Evet veya hayır diye cevap vverilecek işte s Yedim. Alttaki iremm ve jöly biraz dikkatsizlik mi yapmış sence?
Praetor Emekli Yönetici Kesinlikle öyle Alttaki gelip benim yerime işlerimi yapar mısın?.. Provaya gitmek istiyorum da...
Praetor Emekli Yönetici Konuları karıştırdım yahu dava dilekçesi yazıyoruz burada bir yandan Ne yapayım... Alttaki jöly çok mu dikkatli?
Konuları karıştırdım yahu dava dilekçesi yazıyoruz burada bir yandan Ne yapayım... Alttaki jöly çok mu dikkatli?
Praetor Emekli Yönetici Yoo onu da nereden çıkarttın Alttaki, MSinaL'i daha çok görmek istiyoruz burada değil mi?..