Evet-Hayır Oyunu

Sponsorlu Bağlantılar

X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Evet ama vakit bulamam:ehe
alttaki sne
 


XMEN_43

XMEN_43

Üye
fazla sevmem:)
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
la xmen soru sormayı unuttun :kop:
 
byilmazZ

byilmazZ

Üye
hadi bari soruyu baslatıyım alttaki senin ismin mülayim mi ?
 

begümm

Üye
hayır(ne gzl isim o ya)
alttaki sende sevdin sende aşık oldun demi?:(
 

jöly

Üye
evet aşığım ben zaten...

alttaki kendinde beğenmediğin özelliğin var mı?
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
evet
dost canlı birimisin
 

begümm

Üye
hyr
alltaki burcun ne?
 
burak9400

burak9400

Üye
balık
alttaki beni seviyor musun(ama dooru söyle)
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Pek tanımıyorum ama ben herkesi severim :)

Alttaki sen yukarıdaki gibi oyunun ne olduğunu yanlış anlamamış birisin bence :)
 
burak9400

burak9400

Üye
ewt yanlış ANLAMADIM ve soru sordum
alttaki üsttekinin hakkında düşündüğün ek kötü şeyi yaz :D
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Banlayabilir :)

Allah Allah... Ben görmeyeli konunun formatı mı değişmiş?!
Alttaki naber gibi sorular var.

http://www.maxicep.com/maxicep-oyun-cafe-c/evet-hayir-oyunu-33965.html#post380779

İlk mesajda da dendiği gibi, bir alttaki yalnızca evet/hayır ile cevap verecek ve tabii ki ona bu formatta soru sorulacak. Oyunun kuralı bu ama biraz oynanmış sanki.

Alttaki sence oynanmış mı biraz kuralla?..
 
iremm

iremm

Üye
evet...

alttaki çok mutlusun?
 
burak9400

burak9400

Üye
sayılır
(özür dilerim saptırmışım konuyu kusuruma bakmayın)
alttaki benim işlediğim suçu affederler mi?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Evet! Sorun değil, lafı bile olmaz :)


Alttaki, 174 cm boyundasın.
 

jöly

Üye
hayır...
alttaki en çok kırmızıyı mı seversin?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Hayır lacivert.

Alttaki, 22 yaşındasın.
 

jöly

Üye
hayır...

alttaki yorgun musun?
 
Praetor

Praetor

Emekli Yönetici
Evet.

Alttaki jöly misin? :ehe
 

jöly

Üye
evet... :D

alttaki Beşiktaşlı mısın?
 


Üst Alt