Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Evet-Hayır Oyunu
Sponsorlu Bağlantılar
X-LifeHard
Üye
Evet ama vakit bulamam
alttaki sne
XMEN_43
Üye
fazla sevmem
X-LifeHard
Üye
la xmen soru sormayı unuttun
byilmazZ
Üye
hadi bari soruyu baslatıyım alttaki senin ismin mülayim mi ?
begümm
Üye
hayır(ne gzl isim o ya)
alttaki sende sevdin sende aşık oldun demi?
jöly
Üye
evet aşığım ben zaten...
alttaki kendinde beğenmediğin özelliğin var mı?
-YARINIYOK-
Üye
evet dost canlı birimisin
begümm
Üye
hyr
alltaki burcun ne?
burak9400
Üye
balık
alttaki beni seviyor musun(ama dooru söyle)
Praetor
Emekli Yönetici
Pek tanımıyorum ama ben herkesi severim
Alttaki sen yukarıdaki gibi oyunun ne olduğunu yanlış anlamamış birisin bence
burak9400
Üye
ewt yanlış ANLAMADIM ve soru sordum
alttaki üsttekinin hakkında düşündüğün ek kötü şeyi yaz
Praetor
Emekli Yönetici
Banlayabilir
Allah Allah... Ben görmeyeli konunun formatı mı değişmiş?!
Alttaki naber gibi sorular var.
İlk mesajda da dendiği gibi, bir alttaki yalnızca evet/hayır ile cevap verecek ve tabii ki ona bu formatta soru sorulacak. Oyunun kuralı bu ama biraz oynanmış sanki.