<div class='quotetop'>(padme @ May 18 2006, 01:55 PM) [post=337180]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Tessekkur ederim.Ahh benimkini bilsen ,seninkinden daha imkansiz.Karsimda inatci ,tas kafali bir boga var )Artik bilemiyorum,belkide ofkesinden artik beni sevmiyor ve benimle ugrasiyor ya da hala seviyor ve aci veriyor.....Bilmiyorummmmmm artik.Sadece icimden gecenleri ,yapmak istediklerimi yapiyorum ,karar ona kalmis veya inanip inanmamak.En azindan keske sunuda deseydim,yapsaydim falan demiyorum artik.
Seviyorsam seviyorum.Arkadaslarinda dedigi gibi insan sevdigi kadar insandir.
[/b][/quote]
bende senin gbiyim artık kimi sevdiğimi kimden nefret ettiğimi bilmiorm.ama sevmiorm o kızı bunuda biliorm . ... .