Uygulama Everest Everpad Sc-710 Yazılımsal Sorun

Sponsorlu Bağlantılar

ExxEs-26

ExxEs-26

Üye
    Konu Sahibi
Everest Everpad Sc-710 Yazılımsal Sorun
tabletimin desenini kardeşim çok fazla sayıda yanlış girince kitledi kendini eposta kaydetmediğim için çözüm olarak driverı baştan yüklemekte buldum ancak yükleyemiyorum.çünkü recovery moda girmiyor. ses kısma +güç tuşuna basıp açtığımda android simgesi yan yatmış üstünde ünlem işareti var. eposta istediği ekranda bağlayınca bilgisayara bağlanıyor.ancak recovery moda geçmediği alanda takınca tanımıyor. yardımlarınızı bekliyorum.

bi de everpad sc-710 serisinin driverı sitesinden in miyor ve başka sitelerde de bulamadım link varsa atarsanız sevinirim selamlar.
 


enteresan35

Üye
selam aynı sorun bende de oldu sen bulabiln mi sorununun çözümünü
 

serkanfb

Üye
Ses acma tusunun yaninda delik var reset butonu tableti kapatin reset butonuna basin duzelecektir.
 

Benzer Konular



Üst Alt