ExxEs-26
Üye
Everest Everpad Sc-710 Yazılımsal Sorun
tabletimin desenini kardeşim çok fazla sayıda yanlış girince kitledi kendini eposta kaydetmediğim için çözüm olarak driverı baştan yüklemekte buldum ancak yükleyemiyorum.çünkü recovery moda girmiyor. ses kısma +güç tuşuna basıp açtığımda android simgesi yan yatmış üstünde ünlem işareti var. eposta istediği ekranda bağlayınca bilgisayara bağlanıyor.ancak recovery moda geçmediği alanda takınca tanımıyor. yardımlarınızı bekliyorum.
bi de everpad sc-710 serisinin driverı sitesinden in miyor ve başka sitelerde de bulamadım link varsa atarsanız sevinirim selamlar.
bi de everpad sc-710 serisinin driverı sitesinden in miyor ve başka sitelerde de bulamadım link varsa atarsanız sevinirim selamlar.
