bende iki gün önce aldım everpad dc 700 ü almaz olsaydım. tableti aldım eve geldim açtım 10 dk. sonra kapandı ve açılmadı,aldığım yer olan bimekse götürdüm neyseki sorunsuz yeni ürünle değiştirdiler, yeni aldğım üründe şu an itibariyle aynı sorunla bozuldu ve recovrğy moduda iye yaramıyor; o aşina olduğumuz android sembolü yerde ölü vaziyette yatıyor, neyse ben çözerim dedim ve mini usb kablosunu bağlayarak androidi yeniden yüklemeyi düşündüm fakat bir de ne göreyim, mini usb girişi yamuk monte edilmiş ve girişe usb yi takmak mümkün değil, derken sorun ikiye çıktı, neyse artık fazla kurcalamayacağım yarın bimekse götürcem yine, inşaallah değiştirirler, gerçi artık ürüne güvenim kalmadı ama
....