Evde son sözü kim söylemeli?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İyi bulursun kendine bir light erkek
 
Dövmekmi ? Dövmeyen light olmuyo sen yanlış anladın
 
Tepkiler: MasteLaa

MasteLaa

Üye
hayr ona kültürlü eğitimli erkek denir no no no hem dövmeyen erkek eşiyle eşit erkek light mı olyr ?

O nasıl oluyor ki ben dayaktan nefret ederim 1, 2.si hayatımda hiç kavga etmedim Şimdi ben light mıyım
 
Tepkiler: nazlican ve Kingmortall

nazlican

Üye
    Konu Sahibi
alın dediğime geldiniz mi millet eşitliği sevyr söleyin şimdi bunlar light mı
 
Tepkiler: Kingmortall
evet kim cevap vercek yetkili bekliyoruz biz light erkekmiyiz
 

nazlican

Üye
    Konu Sahibi
ne kadar çok light erkek varmış ayhh pardon kültürlü geniş düşünceli erkek varmış
 
Kadın dövmek zaten acizliktir ama kadınında dayak yemeden kocasına saygılı olması gerekir diye düşünüyorum erkekte saygılı olmalı tabi
 

CABBAR

Üye
Eşitlik diyorsunuz tamam kabul. Peki neden otobüste minibüste dolmuşta yer veren hep erkekler??? (konuya başka bir boyut katayım )
 

nazlican

Üye
    Konu Sahibi
Kadın dövmek zaten acizliktir ama kadınında dayak yemeden kocasına saygılı olması gerekir diye düşünüyorum erkekte saygılı olmalı tabi

lafı çevirme halis az önce öle demyrdun korktun demi



- - - Eklendi - - -

Eşitlik diyorsunuz tamam kabul. Peki neden otobüste minibüste dolmuşta yer veren hep erkekler??? (konuya başka bir boyut katayım )

vermesinler kardeşim oda erkeklerin bayanlara olan acizliği bayan görünce dayanamyrlar yalandan kibarlık yapacaklar çakallar

 
arkadaşlar konuyu dağıtmayalım lütfen sohbet konusuna döndü
 
Tepkiler: MasteLaa

doctorrr

Üye
Eşitlik diyorsunuz tamam kabul. Peki neden otobüste minibüste dolmuşta yer veren hep erkekler??? (konuya başka bir boyut katayım )
centilmenlik icabı ben kadına yer veriyorsam insanımdır ama ben kalkmadan benden yer isteyen kadın insan değildir...
 
Tepkiler: CABBAR
Bırak ya neden korkucam sadece doğruları söylüyorum aslında seni gibiler dövülebilir bence bir sakıncası yok
 

MasteLaa

Üye
hahahaha al buyur cevap ver şimdi bu light mı he

Yok canım kibarlık light'lık mı oluyor ki yani bana aşırı kibarsın derler çevremde Şimdi cidden aklımda soru işareti oldu


evet şimdi ben de light miyim
Vuhu bendensin kardeşim
olurmu öyle şey sen bizim starımızssın
Sen de canımızsın
evet kim cevap vercek yetkili bekliyoruz biz light erkekmiyiz
Yok canım biz çok başkayız
Eşitlik diyorsunuz tamam kabul. Peki neden otobüste minibüste dolmuşta yer veren hep erkekler??? (konuya başka bir boyut katayım )
Ben vallahi herkese veriyorum yer ama şimdi okula giderken de sabahın köründe hep çarşıya giden bayanlar oluyor ben hep ayaktayım
 
Tepkiler: CABBAR
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...