evde nasıl kayıt alırım

manav03

Üye
    Konu Sahibi
evde nasıl kayıt alırım
Arkadaşlar yaklaşık 1,5 yıldır rap müzik dinliyorum söz falan yaziyorum.evde kendim amatör olarak nasıl kayıt alırım.kayıt konusunda bilgim sıfır.pc de kayıt yapmqk mümkün mü.amatör olarak olcak.biri detaylı anlatırsa sevinirim.
 

manav03

Üye
    Konu Sahibi
Yok kardeş t-rap.
 

UpOneTR

Üye
Arabesk olsa allaha havale etcektim seni

Beatleri kendin mi yaparsın free beatmi kullancn
Bi ara baya oluyo
Virtual sutudio gibi bi program vardı kamera mikrifonu felan işgörüyordu onla bi ara çalıştk bende yetenek çıkmaynca bırakmştm
Bilen birisi gelir
 
Tepkiler: .caner.

manav03

Üye
    Konu Sahibi
Free beat iş görür ya. bana anlatsana birazArabesk rap benden uzak, allaha yakın olsun.aman diyim
 

UpOneTR

Üye
Free beat iş görür ya. bana anlatsana birazArabesk rap benden uzak, allaha yakın olsun.aman diyim
Uzun zaman oldu be kardeşim programı önüme koy hic bisey yapamam
Bilen bi kac kisi vardır gelirler simdi
 

manav03

Üye
    Konu Sahibi
Peki pc den kolay oluyor mu bu iş. Çook acil. gelseler hemen Peki pc den kolay oluyor mu bu iş. Çook acil. gelseler hemen Arkadaşlar o kadar kişi okumuş.bi cevap vercek yok mu
 

xdliler

Üye
Ntrack adi oyleydi herhalde bu programi dene beati surukleyip programa atiyorsun ustune mikrofon ile kayit eger iyi bir sanatci olursan bizi unutma )
 

manav03

Üye
    Konu Sahibi
tamam kardeş ben bu forumu unutmam zaten
 

xdliler

Üye
Bu arada kayit yapabileceginiz cool edit var
 

manav03

Üye
    Konu Sahibi
saolasin kardeşsaolasin kardeş
 
Memlekette fazlasıyla rapçi var kardeş dinleyici kal sen... He bi de indigo'dan rapçi olma parçasını bi dinle derim.