Ev Çok Soğuk

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
boşta 50 derece beyler çöl iklimini çok seviyor. tek kötü yanı ara sıra oyunda değilken bile fanı hızlanıyor tozlanmış bu çocukcaz . onu da afterburner ile auto moddan çıkarıp hallediyorum
 
Tepkiler: Baydırman

Baydırman

Moderator
boşta 50 derece beyler çöl iklimini çok seviyor. tek kötü yanı ara sıra oyunda değilken bile fanı hızlanıyor tozlanmış bu çocukcaz . onu da afterburner ile auto moddan çıkarıp hallediyorum
Testereye aldır yaz için
 

AIS

Üye
Şuan mobildeyim 80 dereceyi görmüş
 

Murat Alper

Moderator
yanıyoruzzzzz yağmur litfin
 
Tepkiler: Baydırman

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
aklıma temel fıkrası geldi başlığı okuyunca
 
Tepkiler: Murat Alper ve Baydırman