AIS
Üye
Testereye aldır yaz içinboşta 50 derece beyler çöl iklimini çok seviyor. tek kötü yanı ara sıra oyunda değilken bile fanı hızlanıyor tozlanmış bu çocukcaz. onu da afterburner ile auto moddan çıkarıp hallediyorum
Şuan mobildeyim 80 dereceyi görmüş
Rvp gibiyse demekCihaz lg
Abi yağınca da acayip yağıyor bu sıralaryanıyoruzzzzz yağmur litfin
Anlataklıma temel fıkrası geldi başlığı okuyunca
+18
Olmasa şaşardım
Belki kan içerikli. Neden hemen öyle anlıyorsunOlmasa şaşardım
Neyle anlıyorum?Belki kan içerikli. Neden hemen öyle anlıyorsun
+18Neyle anlıyorum?
Çünkü öyle yazdın
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?