ozakin70
Üye
Euro Truck Simulator 2'ciler Buraya...
Merhaba arkadaşlar ETS2 oynayan arkadaşlar arasında fikir alışverişinde bulunmak için açıyorum konuyu merak ettiklerinizi tartışalım ve sorunlarınızı burada birlikte çözelim
Evet ilk önce kullandığınız çekici ve modlardan bahsedelim ben aşağıda verdiğim gibi sizde bilgilerinizi paylaşabilirsiniz...
Çekici.: MERCEDES MPIV 2012
Renk.: TURKUAZ
Dorse.: Kendi yapımın olan turkuaz renkteki FENERIUM dorsesi
Kullandığım Modlar.: Truck Shop v6-IIAxor Mod-Geri Kamera Modu-Kendi Yaptığım Şirketler ve Dorseleri + Sınırsız Hız vb. gibi basit Modlar
Evet ilk önce kullandığınız çekici ve modlardan bahsedelim ben aşağıda verdiğim gibi sizde bilgilerinizi paylaşabilirsiniz...
Çekici.: MERCEDES MPIV 2012
Renk.: TURKUAZ
Dorse.: Kendi yapımın olan turkuaz renkteki FENERIUM dorsesi
Kullandığım Modlar.: Truck Shop v6-IIAxor Mod-Geri Kamera Modu-Kendi Yaptığım Şirketler ve Dorseleri + Sınırsız Hız vb. gibi basit Modlar

