Ets 2 Bu nasıl bug arkadaş..

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
Bu aksilikler hep mi beni bulur arkadaş

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Belediyenin açtığı çukura düştük, anlamadığım ise o dorse niye dik duruyor
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: ceza87
Benim burda ne işim var
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

o kadar da dedim azıcık öte de oynayın dibimde dolaşmayın diye ama laftan anlayan yok ahanda sonuç
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

yaptım oldu
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Geçen yine ibrenin sonunu gördük

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

23.06.2015 gece 02:06 ben yine uçarken

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

30.06.2014 saat 18:10 Volvo'yu şaha kaldırırken
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Biraz da Jeep ile turlayalım dedik
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

27.08.2014 tarihinden kalma
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

02.08.2015 gece aheste aheste garajdan çıkarken ben deniz

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Adresi şaşırmayalım dedik döndük dolaştık Mercedes'i bulduk
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: androfilex ve Emrgncy

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
o çekicileri nasıl havalandırıyorsun öyle, senin tabirle şaha kaldırıyorsun
 
Tepkiler: ___kaptan___
o çekicileri nasıl havalandırıyorsun öyle, senin tabirle şaha kaldırıyorsun
Uçan Mercedes'i rusya harita modunda rusya bölgesinde dik bir yokuş aşağı iniyorsun orada tren geçiyor yoldan tren gelmeden raylardan geçince doğal olarak araç havalanıyor

Şaha kalkan Volvo ise 10,000 bg motor modu var onunla oldu
 

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
2016 model volvolar sahiplerine doğru yola çıktı

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

Tepkiler: ___kaptan___

Emrgncy

Üye
    Konu Sahibi
Manzarayı bulunca çekilelim dedik
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

bugün 700 kilometrelik yükümü teslim ederken arkadan 1 tane tır çarptı.Dorsede %30 hasar hedefe de 30 km kalmıştı,level atlamayı düşünüyordum.Dorseyi teslim ettim 0€,0TP aldım.(Multiplayer) Çarpanda Türk'tü hemen kaçtı
sondan 2. Fotodaki scania mod mu ?
 
Son düzenleme:
Evet mod
Evet mod