Eskilerden kim var :)

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Eskilerden kim var :)
Selam arkadaşlar

Girmeyeli baya oldu baya degişmiş maxicep .. eskilerden kimler var acaba
 

ismail

Üye
artık eskiler biziz 2010-2011 kayıtlılar öncesi dede
 

0MG90

Üye
Yıl verin Ben 2006da da geliyordum
 

ouSahin

Üye
    Konu Sahibi
Site kurulduktan 1 sene sonra üye olduğuma göre ben baya eskiyim ))
 
Uzun zamandr girmedigine göre şimdi biz eski olduk sen yeni oldun :
 
Tepkiler: .caner., mürteza16, UpOneTR ve 1 kişi daha
Buralar eskiden hep dutluktu gardaş
 

rapman

Üye
Yıllar çabuk geçmiş. 6 yıllık olmuşum.