Eskilerden kim kaldı forumda

71fatih

Üye
    Konu Sahibi
Eskilerden kim kaldı forumda
Bi zamnlarin arin en canlı forumuydu buralar şimdi pek kimse yok gibi geldi bana
 

furyzer0

Üye
Symbianın devrindeyken burası popülerdi ama ben daha küçüktüm sizin mesajları okurdum


Sent from mTalk
 
ah gençliğim ah bir zamanlar buralar gırgır şamata eğlence Hoş sohbet ile güzeldi ve eskilerin tadı bir başkaydı ama şimdiki üyeler de iyi haklarını yemeyelim
 
Tepkiler: Mehmet

phasan

Üye
ah gençliğim ah bir zamanlar buralar gırgır şamata eğlence Hoş sohbet ile güzeldi ve eskilerin tadı bir başkaydı ama şimdiki üyeler de iyi haklarını yemeyelim
Cok uye kalmadı ben 6 yıl olmuş nede zaman geçiyo
 
Tepkiler: Mehmet
Cok uye kalmadı ben 6 yıl olmuş nede zaman geçiyo
Aynen öyle beni bilen bilir garip ve ilginç olaylar bölümüne bi konu açardım 15-20kişiden aşağı cevap gelmezdi yani hatta hiç unutmam en çok online olma rekoru vardı ne günlerdi yaaa 2013 yılının mart ayında askere gittim o sıra son demlerini yaşıyordu forum eski üyeler ve dolu sohbetler bakımından
 
Tepkiler: Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Birinde 38 saat online olmuştum vay be şimdiki gibi android filan o kadar yaygin degildi n73 n95 lerle opera miniden konu acardik forumu takip ederdik ne günlerdi
 
Tepkiler: ___kaptan___

phasan

Üye
Eski tadı pek yok
 
2006 dan kalmayim bende symbian zamani cosardi buralar
 

Rygebin

Üye
İşte böyle de olmaz yaklaşık 1 senedir hep eskiyi yad eden konular görüyorum . Bende az çok yaşadım eskiyi sizler kadar olmasa da aktiflik problemleri görüyorum ama peki asıl soru şu eskiye Nasıl geri dönebilir o zamanlara nasıl dönülür gibi sorular daha çok önemli. Forum kültürü mü ölüyor yoksa insanlara çekici gelen şeyler mi? Bunu bilmek lazım.
 

Mehmet

Emekli Yönetici
sorun çok basit aslında o zamanlar facebook fazla yaygın değildi whatsapp twitter instagram hiç ortada bile yoktu insanlar maxicebi bir anlamda sosyal medya olarak kullanıyordu çoğu kişi symbianlı telefonlar kullanıyordu buda büyük bir kitleyi bir araya getiriyordu
 
Desene ios ve android çıktı forum bozuldu☺
 
Tepkiler: ___kaptan___ ve Mehmet

Rygebin

Üye
Yani sadece emektarları kaldı burada desenize . Neyse biz burada kalalım kafi
 
Tepkiler: Mehmet
Symbian sonları geldim yakın bi abim saolsun eski değilim ama ilk geldiğim de harbi ortam iyiydi azda olsa muhabbet dönüyordu ozaman.

SM-N910C ile uygulamasından gönderildi.
 
Bence forumun yeni uygulaması ile forum daha da canlanacaktır. Zira birkaç aydır tapatalk platformu kapalıydı.

LG-D802 ile uygulamasından gönderildi.
 
Bence forumun yeni uygulaması ile forum daha da canlanacaktır. Zira birkaç aydır tapatalk platformu kapalıydı.

LG-D802 ile uygulamasından gönderildi.
Aynen heryerdede mobil tarayıcı rahat olmuyordu şuan harbi rahat oldu 2 gündür memnunum hayırlısı ,daha çok senemiz var bu sitede geçirecek Allahın izniyle.

SM-N910C ile uygulamasından gönderildi.
 

Rygebin

Üye
Evet bende uzun zamandır bu sebepten girmiyordum . Deneyeyim dedim girdi Yeni logo da konmuş tapatalk kısmına güzel olmuş . Sıkıntısı kalmamış.

General Mobile 4G cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
2007'den beri buralardayım hesabı daha sonra açtım. Forumun tadı kaçtı artık. Sebebi de moderatörler.