MrExpert
Üye
Eskiden Maxicep Yoktu Buralar Tarlaydı...
İlk önce Ozan geldi tarlayı satın alıp tarladaki ekinleri gözetmeksizin bir bir katkat bölümleri dikmeye başladı 1-2 demeden her yer betondan bölümlerle doldu Sonra gecekondu bölümler yıkılıp toplu symbian , android , wp , iphone , konudışı gibi bölümleri inşa edildi yeni yeni mütehitler türeyip Konucuk dediğimiz Konuları inşa etmeye başladı tabi sonra onlarda yıkmak mod denilen zabıta ekiplerine kaldı Sonradan binlerce üye göçleri almaya başladı Şimdiki hali ise halen çarpık kentleşmenin hüküm sürdüğü bir yerleşim yeri... Şimdide fakir Konu sahipleri 2c yasa tasarısı ile yönetimden tapu edinmek istiyorlar...


:


oğlum hatırlat çizeceğim. hatırlatmazsan döverim bak seni.

