Eski Güncelleme Geri Yükleniyor mu ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Paronim

Paronim

Üye
    Konu Sahibi
Eski Güncelleme Geri Yükleniyor mu ?
Arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi benim telefonum 5800 v.40 ama eski güncellemeyi geri yükleyebilme gibi imkanımız varmı mesela v31 ?:hmmm
 


Perfect!

Üye
evet var navifirm den eski versiyonu indir ve kur
Ama niye böyle birşey istiyorsun anlamadım
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
eski versiyona dönemezsiniz boşuna denemeyin..
 

Perfect!

Üye
dönüyor diye biliyorum nokia updater eski versiyon buluyor yüklensinmi diyor. Ben yanlış versiyon yükledim öyle düzelmişti. Tabi yanlış hatırlıyor olabilirim. Ama bi dene bence
 
fbforever

fbforever

Üye
Navifirmden olması gerekiyor. :oke:
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
hayır be arkadaşlar ben kaç defa denedim olmuyor..
 
fbforever

fbforever

Üye
Ben olur diye tahmin etmiştim. Ama denemedim.
 

Perfect!

Üye
tmm ozaman
 
Paronim

Paronim

Üye
    Konu Sahibi
sonuç = olmuyor yani dimi ?
 

aslkerf

Üye
bilemeyeceğim....
 

Perfect!

Üye
nadir abi denemiş olmuyor.
 
kur

kur

Üye
bi yerde okudum; yeni surum cikan yazilimlari ;hemen yuklemeyin diye:
1- dil problemi.
2-sertifika problemi
3-bazi uygulamalarin yeni surumlerini calistirmiyo .
gibi...

 
rroyy

rroyy

Üye
Kendi imkanlarınla bunu yapamazsın, eski sürüm bulundu tekrar yükleyin demek zaten cihaz kodunuz için en güncel sürümü kullanıyorsunuz tekrar yüklemek istermisiniz demek. Ama sorunun cevabı evet telefona flash atarak eski versyon yüklşemesi mümkün bunun için işini bilen bir telefoncuya para ödemen gerek. Flash kablon varsa kendin yap derdim ama o iş biraz sakat ve teferruatlı yeni sürümle aranı iyi tut boşwer eskisini ((=
 
Paronim

Paronim

Üye
    Konu Sahibi
Kendi imkanlarınla bunu yapamazsın, eski sürüm bulundu tekrar yükleyin demek zaten cihaz kodunuz için en güncel sürümü kullanıyorsunuz tekrar yüklemek istermisiniz demek. Ama sorunun cevabı evet telefona flash atarak eski versyon yüklşemesi mümkün bunun için işini bilen bir telefoncuya para ödemen gerek. Flash kablon varsa kendin yap derdim ama o iş biraz sakat ve teferruatlı yeni sürümle aranı iyi tut boşwer eskisini ((=


ya zaten yeni sürüm çok mükemmel telefonu telefon yapan bu sürüm ama kafamı bozan tek şey harita.. :(
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt