Eski facebook uygulamasını bulamıyorum ?

Sponsorlu Bağlantılar

sebahattinART

sebahattinART

Üye
    Konu Sahibi
Eski facebook uygulamasını bulamıyorum ?
Yenisi güzel ama eskisi daha az internet harcıyordu. Aradım ama bulamadım bana bir yardımcı olun..
 


BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Eski Facebook uygulamasını bulamazsın cunku ;
Facebook beta çıkmıştı aynı program güncelleştirme olarak eski facebook ta yayınlandı.
Yani mağazada yok.
 
sebahattinART

sebahattinART

Üye
    Konu Sahibi
Hadi yaa.. Oda bir kenarda dursaydı iyiydi. Neyse teşekkürler.
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
Rica ederim :)
 
osmanmert99

osmanmert99

Üye
Eskisi daha iyiydi sanki.
 
recep288

recep288

Üye
Nokia xpress kullan o cok az net harciyo.

Bu Mesaj Mobil Sürümden Gönderildi
 
sebahattinART

sebahattinART

Üye
    Konu Sahibi
Nokia xpress i denedim tam aradığım şeymiş teşekkür ediyorum..
 


Üst Alt