Erzurumdan çıktım yola...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Romantik Prens

Romantik Prens

Üye
    Konu Sahibi
Erzurumdan çıktım yola...
ERZURUMDAN CIKTIM YOLA


Zamanin birinde Erzurum'dan bir grup insan Hacca gitmek
için yola çikmislar.
Van'a gelmisler. Van'in bir köyünde konaklamaya karar
vermisler. O köyün de imami yokmus.
Köylüler aralarinda konusmuslar ve
Erzurum'dan çikip hacca giden bu topluluktan birini imam
yapmaya karar vermisler. Hem Erzurumlu hem de
hacca gidiyorlarsa bos insan degillerdir diye düsünmüsler.
Nitekim tekliflerini içlerinden birisi kabul etmis. Her yil
400 koyun verilecekmis imama. Adam
hacca gitip masraf yapacagima burada kalip
yalandan imamlik yapar ve her yil 400 koyun sahibi olurum diyerek
ise baslamis. Köylü camide toplanmis namaz kilinacak. Sayin imam
baslamis namazi kildirmaya.
-"Erzurumdan çiktim yola Van'da verdim mola 400 koyun
verdiler bana, Allahuekber. "
Bu günlerce ayni biçimde devam etmis. Köylü bu ise
Biraz sasirmis ve konusmuslar aralarinda.
-"Ya," demisler "Daha önceki imam mi yanlis kildiriyordu,
yeni imam mi?.
Bunu gitip Müftüye soralim." demisler.
Sayin müftü meshur OFLU.
Müftüye gelen halk herseyi anlatmislar.
Müftü Köylüye dönerek :
-"Siz simdi hiç imama çaktirmadan köyünüze dönün ve
Namaz vakti camide toplanin bende namaza gelicem" diye emir verir.
Herkes köyüne döner ve namaz vakti herkes camide toplanir.
Tabiki Sayin MÜFTÜ de camidedir.
Imam namazi kildirmaya baslamis.
Birinci rekat:
-"Erzurumdan çiktim yola Vanda verdim mola 400 koyun
verdiler bana, ALLAHUEKBER" der ve
arkada "ÖHÖ...ÖHÖ!.." diye bir ses gelir ve imam yakalandim herhalde
diye korkmaya baslar.
Ikinci rekatta bu sefer:
-"Erzurumdan çiktim yola...Van'da verdim mola...
400 Koyun verdiler bana, YARISI SANA YARISI BANA ...
Allahuekber" diyerek sözlerini degistirir.
Namaz bitince köylü Müftüye dönerek
-"Imam efendi namazi dogru mu kildiriyor mu?" diye sorar.
Müftü:
-"Haçan birinci rekatta biraz sasirdi ama Ikinci rekatta
işi düzeltti......"

 


X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
:kop::kop:ellerine sağlık
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Süpeeeeer Ötesi:D
 
POWER

POWER

Üye
Bu fıkra olayı aşmış :ehe
 
canturgay

canturgay

Üye
:kop: Gül Amet Yiğit in kabak hikayesine benzemiş..:ehe
merak edenler youtube dan dinleyebilirler..:D
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
ya vallahi resmen koptum süper
 
c3r3n

c3r3n

Üye
:) .
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt