Erkeklerin Mekanı :D

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Erkeklerin Mekanı :D
Evet erkek arkadaşlar burada bizim mekan
Sevinçlerimi üzüntülerimi dertlerimizi burda paylaşalım birbirimizle
Erkek erkeğe muhabbetlerimizi burda yapalım
Lütfen konuya dişi sinek bile girmesin
 
Mehmet baba büyüksün
Kızlar dışarı
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bayanlar ikileyin hayde
 
Tepkiler: DAL ADAM ve Silinen Üye 2149105

Εthnic

Üye
erkeklerin mekaninda kizlar cirit atiyor...
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Ne yapsınlar biz olmadan yapamıyorlar
 

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Herkes mekanına lütfen
 

EroL

Emekli Yönetici
konunun başına not düş memet abi bayanların yazdığı mesajlar silinecektir diye
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Mehmet Abi bu konu erkeklerin konusu lütfen kız mesajlarını şikayet eder misin silinmesi için Herkes yerini bilsin demi ama

--------------- Ekleme ---------------

Keti buraya mi girecek yoksa bayanlar konusuna mi
 

EroL

Emekli Yönetici
Geçen adli sicil belgesi almak için adliyeye gittim. kağıdı gişeye vermek için sıradayım pat 2 kadın geldi, yaaavv bayanların sırası hangisiiiiiiee? böle bi soru sordular bana. Dedim kadını erkeğimi var hanfendi ? tek gişe var gördüğünüz gibi. Benim miğdemde ünser var ayakta duramıyorum ama bakın yarım saattir kuyruktayım, lüften sıraya geçin dedim. Mokur mokur yaptılar ama geçtiler sıraya
Bü ülkede kadın erkek eşitliği yokmu
 
Tepkiler: 0sıfırcı

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Gönüldaslarda büyümüşler, öğrenmişler sonra yeni konu açmışlar
Hain bayanlar
 
Bir bayan daha yazarsa bak mekanınıza gelirim pastalarınızı bitirir dönerim tekrar
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Abi boşver onlar da haklı bizsiz yapamıyorlar
 

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bakıp bakıp gidiyorlar bayanlar bölümüne girenler gizleninde girin
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bakmaya ne gerek var abi 3 tane bayan var nasılsa
 

haltie

Üye
ooo mekana bak
 
Tepkiler: 53cc

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bizim buraya çakma mekan diyorlar
 

Εthnic

Üye
»
Konuyu Toplam 5 Kişi okuyor. (5
Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
*sterk*, sahra25, RUMMAN,
TuRkiShCowboy, arslansem
iki tane misafir var...
 

.eRCaN.

Üye
Yeni mekanımız hayırlı olsun beyler

Bence burda bayanlar gibi boş işlerle uğraşmanın alemi yok beyler.yok pastaymış börekmiş.pehh

Hazırlayalım mezemizi rakı bira çerez bi alem yapalım
 

haltie

Üye
bu konunun sonu iyi değil
 

Mehmet

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
yarasın beyler