ER-ZÜLÜM....(erzurum)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ER-ZÜLÜM....(erzurum)
Ya bugun gazeteyi bi aldım elime haber diyoki 'Erzurumlular kartopu oynamaya başladı bile....'maşallah diyorum başkada laf bulamıyorum ya acıyan Allah Er-zülümde öğrenci olanlara acısın....
 
Tepkiler: -YARINIYOK-, maxibrk ve huri$
canım ALLAH yardımcın olsun ama inan burasıda çok soğuk işyerinde montla oturuyorum ellerim dondu
 
    Konu Sahibi
canım ALLAH yardımcın olsun ama inan burasıda çok soğuk işyerinde montla oturuyorum ellerim dondu
Oyyy kıyamam ya aman sende dikkat et canım.burasıda sğğuk ama erzurum bu farkını gösterdi gene kar yağmışgelde kayak yapalım diyorumya işte
 
rezil oluruz kız benöyle kaymam orda banane
 

huri$

Üye
allah yardimciniz olsun kizlar
bugun burasi iyi ama yaknda burasida iner sifira gunesi zor goruruz artik hergun karanlik olur yagmur camur kar az yagiyo ama soguk oluyo yinede buralar
er zulum guzel olmu$ yalniz
 

acarbay

Üye
ne zulümü gardaş en baba yerdir.
 

DiaBLoS

Admin
Adanada çok sıcak..
 
    Konu Sahibi
ne zulümü gardaş en baba yerdir.
Ben baba yer değil demedim zaten genelde halkı erzurumu çok seviyo ben öğrenci olmama rağmen seviyorum sadece o işin şakası yoksa ne zulümü tahsil görüyorum orda çokta eğleniyorum.

--------------- Ekleme ---------------

DiaBLoS™;1666708' Alıntı:
Adanada çok sıcak..
Erzurumu Adanaya tercih ederim cidden bunaltıyo ben geçen yaz gitmiştimde
 

DiaBLoS

Admin
Yani..Yazları Çok büyük olasıkla onun için Adanada olmuyorum..
 
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;1667139' Alıntı:
Yani..Yazları Çok büyük olasıkla onun için Adanada olmuyorum..
Benim amcamlar var orda onlarda yzaın genelde yaylaya çıkıyolar

--------------- Ekleme ---------------

allah yardimciniz olsun kizlar
bugun burasi iyi ama yaknda burasida iner sifira gunesi zor goruruz artik hergun karanlik olur yagmur camur kar az yagiyo ama soguk oluyo yinede buralar
er zulum guzel olmu$ yalniz
sağol ablacım gel beraber kayalım ben ciddi diyorumda bu nadide beni dikkate almıyoya erzurumlular yanlış anlayabilir aslında zülümlük bişe yokta benim gibi bütün sevdiklerini bırakıp oaraya gidenler için bazan zülüm oluyo işte
 

huri$

Üye
anliyorum seni tubacim kayalim bende severim karda kaymayi biliyomusun ben haaala benim cocuklarla kayiyorum ki$lari
hatta okula giderken onlari plastikten yapilmi$ iki ki$ilk kizak var luj diyolar burda onlari arka arkaya bindirip oyle goturuyorum okula
yakin zaten okul donu$tede onla getiriyorum cok seviniyolar bahcede de ben kayiyorum yani hep bir kucuk kiz var içimde buyumeyen
 

Catty

Emekli Yönetici
İzmirde sıcakmış şuan İzmirde değilim .Keşke olsam ah şu okul beni de kıskacına aldı..
 
    Konu Sahibi
ay ne güzelmiş abla seninki.bizim ordada iki kişilik kızaklar var onlarla kayıyoruz işte direksiyon var küçük motor gibi bişeama dehşet eğlenceli bişe ya anlatılmaz ..ben kayak takımlarıylada kaymak istiyorum ama onun baya bi eğitimini almak lazım kolay değil benimde derslerden fırsatım olmuyo öle kaldı...belki gunun birinde aynı tatil yerine düşeriz kayamasak bile yüzeriz ablacım ben daha yüzmede öğrencem mahmuttan gelsinde

--------------- Ekleme ---------------

İzmirde sıcakmış şuan İzmirde değilim .Keşke olsam ah şu okul beni de kıskacına aldı..
Okul iyidir ...eğer güzel bir gelecek istiyosan okulu izmire tercih etmeni tavsiye ederim
 

huri$

Üye
olmayacak boyle ben ulkeme geri donmek istiyom tasi taragi toplayip gelecem valla yazi ayri guzel ki$i ayri
burda kuflencez hergun yagmur rutubet
oldu kiz yazin tatil yerlerini de ayni yere ayarliyalim goruselim valla ba$ka turlu olmayacak
 

D3N1Z

Üye
memleketimi seviyorum

biz kartopu ile oynamayi bilmiyen cocuklariz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...