Engin Bayrak - Psikopat (incir reçeli)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FatoŞ

FatoŞ

Üye
    Konu Sahibi
Engin Bayrak - Psikopat (incir reçeli)
Gelsem de, görsem seni bir kere yar.
Görsem de, öpsem seni bir kere yar.
Kaçsan da, kaçmasan da severim.
Sararıp soldum sebebi çok güzelim.

Sebebim çok
Sebebim çok
Sevenim yok!

Gelsem de, görsem de, öpsem seni bir kere sevsem de

Ahh sebebi çok,
Bir sebebi yok
Acımadı bana.
Yandım alevinle gel
Beni teninde söndür be yar!

Ahh sebebi çok
Bir sebebi yok
Acımadı bana
Yandım alevinle gel
Beni teninde söndür be yar!

Derdim çok yalvartma dön de gel.
Parayla pul derken öldük be yar!
Bitmez mi bu talan çağı güzelim?
Psikopat olmama ramak kaldı benim.

Sebebim çok
Sebebim çok
Sevenim yok!

Gelsem de, görsem de, öpsem seni bir kere sevsem de

Ahh sebebi çok
Bir sebebi yok
Acımadı bana
Yandım alevinle gel
Beni teninde söndür be yar

Ahh sebebi çok
Bir sebebi yok
Acımadı bana
Yandım alevinle gel

Beni teninde söndür be yar
Sebebim çok ...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt