Renk Körlüğü yok demi kardeş.....haklısın kardes gs ye bayaa bı benzıyo bence bu zorlanmıs halı formanın bıraz daha zorlasalar heerenvenın formaya bıle benzer dımı bak forma buLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız



Burda benzetmemi onayladın.....haklısın kardes gs ye bayaa bı benzıyo bence bu zorlanmıs halı formanın bıraz daha zorlasalar heerenvenın formaya bıle benzer dımı bak forma buLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Burdada aynı benzetmemi bir mesaj sonra onaylamadın.....yok sende renk korlugu oldugundan suphe edıodum o formayada azdaha zorlasalar gs ye benzıcekmıs dedıgın ıcın


Hiçbiri tabiki.....ah be kardesım anlamakmı ıstemıosun dalgamı gecıosun yada kinaye dıye bısey var onu bılmıosun



Tamam kardeş şampiyon sensin....bak kardesım canım arkadsım babacım salıh babacım .sen dedınkı gs ye benzıo forma bende kınaye yaptım yanı ustu kapalı laf gonderdım ama anlayan kım dedım kı tabıkı kardes gs ye benzıyo hatta bıraz daha zorlasalar heerenvene benzıcekmıs bılerek heerenvenın formasını koydum cunku cok alakasız bı forma oldugu ıcın yanı senın dedıgın seyde alakasız oldugu ıcın sana laf anlatana kadar yenı bı forma tasarımı yapardım valla![]()


