En Yeni MSN Geliyor.. 8,5 Beta 2

Sponsorlu Bağlantılar

Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
En Yeni MSN Geliyor.. 8,5 Beta 2
Windows Live Messenger 8.5'in 2. Beta sürümü de çıktı. Yazılım, hem görsel olarak çok sevimli hem de işlevsellik açıdan daha da gelişmiş. Kolayca indirin.

Yeni nesil MSN Messenger'ı ilk kullananlardan biri olmak isterseniz, birkaç saat önce çıkan ve Türkçe arabirime sahip olan Windows Live Messenger 8.5 Beta 2 Türkçe'yi mutlaka denemelisiniz. Yazılımı indirmek için aşağıdaki bağlantıya tıkladıktan sonra yapmanız gereken bazı adımlar var. Bunları kısaca özetleyecek olursak;

:: İndirmek için önce tıklayın.
:: Açılan sayfadan "Karşıdan Yükle" bağlantısına tıklayın.
:: Yeni açılan sayfada işaretli olan tüm seçenekleri iptal edin ve "Yükle" butonuna basın.
:: "WLinstaller.exe" adındaki dosyayı masaüstüne indirin ve çalıştırın.
:: "Kabul Et" butonuna basın.
:: Yükleme işlemi tamamlanacaktır

kanyak: şiftdelete
 


The_Punisher

The_Punisher

Üye
paylaşım için zaol :spr :cool :nargile:
 
Ozan

Ozan

Admin
Sanırım msn live messenger in sistemde kurulu olması gerek çalışması için hala.
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
bende 7-5 vardı üstüne kurdum bişey olmadı.
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Live messenger var bende plus yüklü ama plus'ın üzerine kurduktan sonra sorun olmaz değil mi?
 
volkanbagdatli

volkanbagdatli

Üye
msn in bi sürümü olması gerekio heralde
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
bende 7,5 + plus vardı yükledim kullanıyorum çok da güzel yapmışlar ;)
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Live messenger+plus ın üzerine kurdum sorunsuz. ;)
 

idil_1

Üye
ben şu an nokia 5300 ı kullanıyorum fakat msn programını hiçbir yerde bulamıyorum yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürlr:(
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
ilk mesajdan batırmışsın idil :) yeri burasımı hiç mi siteyi gezmedin...
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
ben gezmiştim..
 

bh3rq

Üye
ya GunceLLenmesı gerekıo Wındowsn :S
 

TURKISH POWER

Üye
teşşkürler güzel bişiye benzıo
 

ercan332

Üye
tşk bunu deneyelım msndekı sorun cozulecekmı emegın için tşk..
 


Üst Alt