Haber En uslu kullanıcılarız

    Konu Sahibi
En uslu kullanıcılarız
Bir erotik içerik sayfasının paylaştığı verilere dayanarak kendimizi en uslu işletim sistemi kullanıcıları ilan ediyorum...

Paylaşılan verilere göre sayfada en az izlenen , takip edilen ve dolaşan işletim sistemi (mobil) Windows Phone...

Sayfanın paylaştığı verilere göre %49 lük bir dilim ile en çok bulunan işletim sistemi Android bunun arkasından gelen %40 lık bir dilim ile iOS ve %9 luk dilim ile diğer işletim sistemi takip ediyor en az dolaşan işletim sistemi ise %2 lik bir dilimle Windows Phone , sayfada en uslu kullanıcılar ilan ediliyoruz , Reklam olmaması için sayfayı paylaşmıyorum

Araştırmayı yapan erotik içerik sayfası dünyanın en buyuk erotik içerik sayfalarından biridir bilgilerinize...

"Veriler Kaynak sayfadan Alıntıdır"
 
Son düzenleme:
Tepkiler: serinaga, sfgnrl ve papakudioflu

sinan430

Üye
Wp kullanan kişi sayısı az böyle olması normal
 
Tepkiler: Dede

zbahadir

Üye
Az değil diğerlerine göre yok denecek kadar az. Şimdilik.
 
Tepkiler: Dede

Nextman

Emekli Yönetici
Değişik bir bakış açısı
 
Tepkiler: StartTheGame
    Konu Sahibi
Şaka şaka wp kullanıcıları yakında dünyayı ele geçirebilir o kadar fazla

Az dediğin işletim sistemi git gide buyuyor ve bu sene samsung Windows Phone a yuk verecek sen ciddiysen ben bişi demiyorum aveupa pazarının şuan nerdeyse %7-8 gibi buyuk bir kısmına sahibiz ki diğer dünya pazarlarını saymıyoruz bile , bu %7-8 lik bir olçu nerden baksan 20-30 milyon kişiye tekabul eder ki bi 20-30 milyon kişi arasından 30.000 kişi desen izlemiş erotik içerik sence fazla mı ? Ve iOS Android gibi telefon işletim sistemlerini 2 senede titrettiysek sana az gelmesi normal
 
Mübarek adamlarız )
 
Tepkiler: maydinmaydin
Kullanıcı sayısı diğer platformlarla karşılaştırınca %3 olan bir sistem vöyle bir sonuç çok normal
 
Tepkiler: Dede
Burda yapmayın bari android-Windows kavgasını adam tespit paylaşmış şurda
 
Insanlar bir konu hakkında fikir vermenin artık sadece kavga etmek olduğunu sanıyor
 
Tepkiler: GianniInfantino ve ogzhnoTr

wpfurkan

Üye
Bence bu veriler yanlış. Neden mi? Ben wp kullanıyorum ve her yazdığım mesajda iphone ile gönderildi yazıyor. Wp'ler artık kendilerini iphone olarak tanıttıkları için böyle veriler bence yanlış. Öyle sitelere girdim mi wp kullanıcısı değil iphone kullanıcısı olarak geçiyorsunuz.
 
Bende de bir ara Windows Phone İle yazıyordu nedense gitmiş şimdi. Bulamadım da ayarlarda
Ciddi ciddi iphıne yazıyor bende de eebden yazıyorum şi Web'den attım az önceki yorumu. İphone yazıyor altta. Neden?
 

Emre

Üye
Microsoft, Appleyi Taklit Ediyor Zaten Bu Normal.
 

Rainesto

Üye
Bence ondan değil internet explorer berbat reklamlarmış html5miş sinir ediyor adam girmiyor
 

serinaga

Üye
O halde buradan bir sonuç çıkıyor galiba ...
 
Bu tespiti yapan kişi kesin mazoşist. Bu kadar kullanıcı ya ebesinden yada başka bir yakın tanıdığından hoşlanmazdı