En sevdiğiniz otomobil markası?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

konyarapp

Üye
    Konu Sahibi
En sevdiğiniz otomobil markası?
Evet arkadaşlar herkes en sevdiği aracı ve resmini paylaşsın :D
Ben başlayayım :

Maserati



Şu karizmaya baksanıza ....

 


CasuS_87

CasuS_87

Üye
Bmw
 

Perfect!

Üye
mercedes ve bmw
serisi önemli değil :D
 
khytr89

khytr89

Üye
2007 model olan BMW M5 . Bitiyorum o arabaya :D. Motor sesine kurban :D O derece yani
 
Utku

Utku

Üye
porsche 911 gt3
 
khytr89

khytr89

Üye
Maseratinin motor sesini dinlemelisin o zaman :naughty::D


Maseratide güzel otomobil fakat bmw m5 özellikle 2007 olan manyak.

Bak burda var ama hoparlörleri kıs bu sese dayanamayabilirler, benim gibi eriyebilirler :ehe

#

Otobanda gidince uçağa binmiş hissi yaratıyor insanda :aha:

Motor ve yürüyen aksam: V10 yüksek devirli motor. Motorun sunacağı gücü "M" harfini gördükten sonra tahmin etmek zor değil. 507 bg, 5 litre hacim, 6.100 dev/dak da 520 Nm azami tork V10 yüksek devir motorun gaz pedalına basılmasına karşı tek bir cevabı var: güç üretimi. Akılalmaz bir itmeyle BMW M5 4,7 saniye gibi az bir sürede 100 km/s hıza ulaşır. On saniye sonra 200 km/sa sınırına ulaşılırken performans isteklerine yeni bir cevap da verilmiş olur.

--------------- Ekleme ---------------

Bacımda yanımda o da diyo ki bmw x5 (2005) :D . Erkek kardeşim bmw 3.25 cabrio (2009)
 

konyarapp

Üye
    Konu Sahibi
Gerçekten güzelmiş :p Bmw de kral araba yaw :D Ama ne olursa olsun ben maserati diyoruuum :D
 
SpeciaL@

SpeciaL@

Üye
bence Porsche :)
 

JayJayyy

Üye
bmw nin adı yeter.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt