En iyisi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sgs2 ile oynarsn iphone 8gb da hemen biter yetmez bana 16 lığı zor yetiyor
 

lcax31

Üye
    Konu Sahibi
16 zor yetiyor derken yine dolmaya yakın kasma falan olmuyo dimi ? gs2 de flashla oyun oynanırsa iyiymiş =)
 

lcax31

Üye
    Konu Sahibi
?????

ve aramada kopma mesajların gitmemesi gibi sorunlar geneldemi var ? yoksa çok arada bir mi ?
 
arada kopma mesajların gitmemesi gibi bir durumla hiç karşılaşmadım , ve cihaz dolu olsa bile kasmıyor , tüm tv lerde canlı şekilde tek bir program altından izlenebiliyor çok kolay ve basit şekilde. artık bence cihazı alda kendin incele
 

lcax31

Üye
    Konu Sahibi
ya şimdi ben paso telefon değiştiririmde malum bu 2 cihazdan birini alırsam bi süre değiştiremem =D bu yüzden baya soru sordum ama hiç sorunu yoksa iphone 4 düşünüyorm yani teşekkürler yardımlarınız için =D
 
birşey değil seçimi isteklerin doğrultusunda yap galaxys2 de alsan iphone4 de alsan pişman olmazsın sadece iphone da daha fazla içerik bulursun destek bulursun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...