En ıyı web tarayıcısı

    Konu Sahibi
En ıyı web tarayıcısı
sizce nedir arkadaşlar? Opera ise hangi sürümü en iyi?
 
    Konu Sahibi
sisx uzantılı hali varmı? Opera gibi estetik mi? Vede özellikleri neler.
 
Ben Opera Mini 6.5 kullanıyorum.Daha kullanışlı.
tabi c3 için
 
operanın modifiyeri operaya 5 basar 6.5 var ama o benim telefonda kasiyor
 
    Konu Sahibi
benimde n96 var opera 6.5 var da. Opera 1o da daha farklı özellikler var filan diyolar
 
    Konu Sahibi
bu oupeng i indirdim. Operanın çakması vede çince. Ne hayrı varki bu programın

----------Eklendi @ 09:28:44 ---------- Yazıldı @ 09:28:15 ----------

opera dan vazgeçmym ben en iyisi
 
türkçesi de var araştırırsan bulursun opera ile her siteden indirme yapmıyor vede büyük boyutlu dosyaları indiriyor
 
    Konu Sahibi
şu handler li olan tarayıcılar ne oluyor? En hızlı indirme hangi tarayıcıdan yapar?
 
    Konu Sahibi
oda çince ışte .d türkçesi yok o verdiğin linkte
 
bekle mod yapıp sana pm atarım şuan müsait değilim
 
Oupeng Browser 6.5 en iyisi. Bide şunun Türkçesi olsa.