En iyi walpaper'lar burada kapışsın

Sponsorlu Bağlantılar

Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
En iyi walpaper'lar burada kapışsın
arkadaşlar herkez favori walpaper'larını paylaşsın sonra bi anket açayım hem güzel bi etkinlik olmuş olsun şu ciddi ve sitresli hava bi ortadan kalksın.:good:
anket konusuna gelince hiç endişeniz olmasın sonunda bi ödül yok sadece tebrik edicez ve ben bu forumda taraflı oy kullanacak veya kendine oy verecek birinin olduğunu sanmıyorum o yüzden sadece 2 kuralımız var
  1. en az 1024*768 boyutlarında resim olmalı
  2. Turkcell süper ligi takımlarına atıfta bulunacak resimler veya yurt dışındaki türk takımlarına sataşma yasaktır ki zaten tecrübeli bi forumuz böyle bi cehalete düşmezük :D
bu bir yarışma değil aktivite ;) sorun yok yani

yarışmacı arkadaşlara başarılar başvuru yok beklemek yok walpaperinizi bayinizden ISRARLA isteyiniz :D



BENİM ADAYIM
Resmi Anadolu Gençlik Vakfı nın Bolu şubesinin istanbul geizisine katıldım.Resim W800i ile çekilmiştir.resime sağ tık > özellikler > özet > gelişmiş 'e tıklarsanız orda genişçe bilgi verilmiştir.
resimi kendim çektiğim için ona öncelik tanıdım ;) başarılar.


resim link;
 


Fatihyet

Fatihyet

Üye
işte benim adayım ford mustang. gelmiş geçmiş en iyi araba olduğunu düşündüğüm için bu resmi seçtim :)



 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
başka walp yokum bari iki kişi olmasın :d
 

amedra

Üye
 
dustqm

dustqm

Üye
senin olay tutmams salih+
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
dustqm' Alıntı:
senin olay tutmams salih+
zaman var daha iyisini bulana kadar benim adayım bu ;)
amedra' Alıntı:
site adresi için teşekkürler ama daha çok herkez kendi arşivinden yada kendi duvar kağıdını kullansın ;)
 
dustqm

dustqm

Üye
yaw ben bi kaç tane eklemek istedim umarım sorun deildir :huhu:

 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
bunlar çok küçük
 
dustqm

dustqm

Üye
büyük halleri yok yaw hepsi diğerlerinin yerine geçmez mi :-)
 
ozhan35

ozhan35

Üye
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
özhan35 gerçekten güzel resimler.
en güzelini seç ve adayını belirle ;)
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
guzeldi saolun
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar galiba anlatamadım hem paylaşım için hem bi etkinlik olsun diye sadece sömürücü olmayalım yarışmaya iyi kötü katılım gösterelim. bekliyorum.
 
ozhan35

ozhan35

Üye
ben bendeki wallpaperları zipleyim buraya koysam olurmu
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
sen bilirsin sonuçta bi tanesiyle katılcaksın
 
tumur

tumur

Üye
salih paylaşım için saol bende sana armağan olsun araba hayranıysan

burdan :good:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
    Konu Sahibi
tumur' Alıntı:
salih paylaşım için saol bende sana armağan olsun araba hayranıysan

burdan :good:
teşekkür ederim ;) daha çok iki tekerlekli olanlar ilgimi çekiyo :)
 

asx5

Üye
buda benden olsun umarım beğenirsiniz


 


Üst Alt