SalihByk
Üye
-
Konu Sahibi
-
aman usta artık nokıa dan uzak durmaaya calısıyorum donanımsal agrızaları cogaldı benım tel kulaklık yerı durduk yere bozuldu garantıye yolladım yaptılar yıne bozuldu telefoncuya verdım yabtı yıne bozuldu ;DLumia 920 desem. Yeni bir işletim sistemi ve yeni deneyim açısından....
Biraz ozellik belirtirseniz daha iyi yardimci olurz
cok hosuma gıttı fıyatı 2bın tl sanırım karsılastırma yaptım nette lumıa920 note2 ıphone 5 vs hepsını ezdı gectı resmensony xperia z bir göz atmanızı tavsiye ederim
cok hosuma gıttı fıyatı 2bın tl sanırım karsılastırma yaptım nette lumıa920 note2 ıphone 5 vs hepsını ezdı gectı resmen
ya bu zamana kadar kıbar telefon tercıh ettım ama sony xperia z de gozum kaldı herkıez cok ovmus telefonu
note 2 yı gordum cok kaba bı goruntu var xperıa daha kıbar ve keskın duruyo artık daha cok fonksıyonlu sız neden note 2 de kararlısınız anlamadım ?e ama övülmeyecek telefon değil, ekran sorun değil derseniz gözünüz kapalı alın Xperia Z'yi, şahsen beni herkes Note 2 hastası olarak bilir askerliğimden dolayı alamadım, şuan Xperia Z az çok aklımı karıştırsa da Note 2 benim son kararım nasipse alcam, ama sizin için Xperia Z tam benlik derseniz bize şimdiden hayırlı uğurlu olsun demek düşer
nexus 4 de ıddalı cıktı xperıa z ıle pek fark yok denecek sekıldesuanda en iyi telefon ekran cozunurlugu, goruntu kalitesi, chipseti vs.. xperia z ve yeni duyurulan htc one bence. ama onlara o parayi vermem sahsen bugun telefon alacak olsam nexus4 alirim.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?