En İyi Telefon

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SalihByk

Üye
    Konu Sahibi
En İyi Telefon
Arkadaşlar sizce en iyi telefon hangısı yenı bır tel almayı dusunuyorum bu ay sızce ne almalıyım ?
 

SalihByk

Üye
    Konu Sahibi
çok kaba gelıyo usta ya komsuda varda hıc hosuma gıtmedı
 
Lumia 920 desem. Yeni bir işletim sistemi ve yeni deneyim açısından....
 
Tepkiler: SalihByk

Buğra

Admin
sony xperia z bir göz atmanızı tavsiye ederim
 
Tepkiler: SalihByk

Kerim.

Üye
Biraz ozellik belirtirseniz daha iyi yardimci olurz
 
Tepkiler: SalihByk

SalihByk

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 desem. Yeni bir işletim sistemi ve yeni deneyim açısından....
aman usta artık nokıa dan uzak durmaaya calısıyorum donanımsal agrızaları cogaldı benım tel kulaklık yerı durduk yere bozuldu garantıye yolladım yaptılar yıne bozuldu telefoncuya verdım yabtı yıne bozuldu ;D

- - - Eklendi - - -

Biraz ozellik belirtirseniz daha iyi yardimci olurz

hocam hızlı olcak bol fonksıyonlu olcak arıza cıkartmıyacak flan benım gozumde ıphone 5 var ama sızler kadar bı bılgım olmadıgı ııcn bı soruyum dedım cevaplar ıcınde cok tesekkurler
 

uMTOku

Üye
Her telefon mevcut sor cevaplayayım ayrıca Nokiaya laf atma ya ilk serileri hatalı oluyor benim telefon taş
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 
İlan başlığını sevdim. En iyi telefon hangisi dersen bana göre en iyi diyebileceğim bir telefon piyasada yok ve hiçbir zaman olmayacak insan aklının sınırları en falza xperia z yi çıkarmaya yetti. Ama android den söz ediyorsak 2000 tl yi ödemekten söz edemeyiz. Sonuç olarak eğer bir yere 2000 tl ödemek istiyorum diyorsan iphone 5 alabilirsin. Ama en iyisi iphone 5 midir tabi ki "hayır".. En iyisi hiç bir zaman olmayacak her zaman daha iyileri olacak..
 
Tepkiler: SalihByk

uMTOku

Üye
Apple ve Nokia işletim sistemi olarak yüksek donanıma ihtiyaç duymuyor ama açık konuşayım Windows Phonea uzaksan Apple al
Sent from my Lumia 920 using Board Express
 
Tepkiler: SalihByk
hepsını ezdı gectı resmen
 
Tepkiler: SalihByk
cok hosuma gıttı fıyatı 2bın tl sanırım karsılastırma yaptım nette lumıa920 note2 ıphone 5 vs hepsını ezdı gectı resmen

Lâkin Xperia Z'de Note 2 gibi bir büyüklüğe sahip, bana sorarsanız, telefonu ne amaçla kullnacaksınız bu soruyu içinizde cevaplayarak karar veriniz? herşeyini kullanırım, A'dan Z'ye herşeyi kullanırım kamera/oyun/uygulama vs vs vs diyorsanız, Ya Note 2 ya Xperia Z derim ama bu iki harika ötesi ürünün ekranları büyük olmaz derseniz HTC One X+ ve Samsung Galaxy S3 tavsiyemdir
 
Tepkiler: SalihByk

SalihByk

Üye
    Konu Sahibi
ya bu zamana kadar kıbar telefon tercıh ettım ama sony xperia z de gozum kaldı herkıez cok ovmus telefonu
 
ya bu zamana kadar kıbar telefon tercıh ettım ama sony xperia z de gozum kaldı herkıez cok ovmus telefonu

e ama övülmeyecek telefon değil, ekran sorun değil derseniz gözünüz kapalı alın Xperia Z'yi, şahsen beni herkes Note 2 hastası olarak bilir askerliğimden dolayı alamadım, şuan Xperia Z az çok aklımı karıştırsa da Note 2 benim son kararım nasipse alcam, ama sizin için Xperia Z tam benlik derseniz bize şimdiden hayırlı uğurlu olsun demek düşer
 
Tepkiler: SalihByk

Seglopsi

Üye
suanda en iyi telefon ekran cozunurlugu, goruntu kalitesi, chipseti vs.. xperia z ve yeni duyurulan htc one bence. ama onlara o parayi vermem sahsen bugun telefon alacak olsam nexus4 alirim.
 
Tepkiler: SalihByk

SalihByk

Üye
    Konu Sahibi
note 2 yı gordum cok kaba bı goruntu var xperıa daha kıbar ve keskın duruyo artık daha cok fonksıyonlu sız neden note 2 de kararlısınız anlamadım ?

- - - Eklendi - - -

suanda en iyi telefon ekran cozunurlugu, goruntu kalitesi, chipseti vs.. xperia z ve yeni duyurulan htc one bence. ama onlara o parayi vermem sahsen bugun telefon alacak olsam nexus4 alirim.
nexus 4 de ıddalı cıktı xperıa z ıle pek fark yok denecek sekılde
 
şimdilik piyasada en iyi tel xperia z
 
Tepkiler: SalihByk
HTC one a bir bakın
 
Tepkiler: SalihByk
kardeşim lumia 920 gerçekten donanımsal bir cihaz.yada sony xperia z ye bir göz at derim
 
Tepkiler: SalihByk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...