En iyi telefon

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

lliseli

Üye
    Konu Sahibi
En iyi telefon
Arkadaşlar bu cep telofonunu biz ne kadar zaman dan beri kullanıyoruz. yıllarca peki şimdiye kadar çıkan telofonlardan en iyisi hangi marka ve hangi model.
 

xkadir61

Üye
nokia n73 birkere al ömür boyu kullan, dededen toruna miras yoluyla kullan gitsin.
 
abı nokıadan sasmıcan 2,5 sene oldu 6630 kullanıyorum dun yere carptım sonunda bı led bozuldu ama artık bozulsunda bende yenı tel alayım yenı telde N73me olacak hayırlı ugurlu olsun herkese
 

lliseli

Üye
    Konu Sahibi
NOKİA dan şaşma telefonu ömür boyu kullanın
 

uTku^

Üye
en güzeli nokia.2000de flam 3210la başlayan maceramda şimdi e50deim.arada siemens samsung flanda kullandım nokia hep kendini arattı bu markaları kullanırken.nokianın en kapsamlı ve ulaşılabilir telefonu n73gibi duruor.ama ben küçük ve ağır başlı telleri sevdiğimden şuanki telim e50 en iyisi diorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...