en iyi tablet yazılımı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
en iyi tablet yazılımı
ewet arkadaşlar sizce en iyi tablet yazılımı ney bence win8 ama tutulmuyor.ikinci sırada andtoid sonra ios simdi bazıları diyecek fanlık yapma 2 yıl ipad kullandım ve andtoid tele gectim tel bile daha hızlı ipad 3 den
 
Tablette iosben androidci olarak soyluyorum
 
valla wp8 tablette kesinlikle harika telefon olarak hiç hoşuma gitmiyor ama tabletler harika
 
    Konu Sahibi
ios tablette kötü ama w8 süper
 

phasan

Üye
İos tablet hepsinden guzel
 

Uruloki

Üye
Windows 8 rt çünkü tam tablet icin yapılmış bir arayüze sahip
 

ecel54

Üye
surface pro tablette kullanılan windows 8 pro, çünkü bilgisayarda yapıpta onda yapamadığınız birşey yok zaten bilgisayardakinin aynısı , windows rt şuanda çok yeni ve uygulamaları çok çok az. windows rt li bir tablet alanların sadece internet ve sosyal ağ için alması gerekir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...