En iyi şarj etme yöntemi ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xdriver

Üye
    Konu Sahibi
En iyi şarj etme yöntemi ?
Arkadaşlar telefonun bataryasını en iyi ömrünü kısaltmadan nasıl şarj edebiliriz?
Pil zayıf uyarısını görünce mi şarja takmalıyız?
Lithium bataryaların özelliği gereği çok uzun şarjda bekletmemek gerekiyormuş.
Benim cihazım tamamen 3-4 saatte doluyor sizce normalmi yoksa uzun mu?
 


silver021

silver021

Üye
Cihazin 3 saatte dolmasi bi sorun deil. bizdede aynen bu durum boyle. lityum bataryalarin ozelligi geregi her an her dakka sarja acik olan pil turu bunlar. yani sarji dibine kadar kullanmana gerek yok. zaten sarji en dibine kadar kullanirsan yaklasik 100 tam dolumda batarya kapasitesinin %80 ini kaybeder. ayni laptop bataryalari gibi ne dibine kadar kullanicaksin nede surekli bir sarjda tutucaksin. ama 1500 luk bataryalarin dayanma kapasiteleri cok dusuk. bunun nokia e72 de ve suanda kullandigim wave telefonumda gordum. bir sure sonra ne yaparsan yap batarya deforme oluyor. zaten her pilin bir omru var. ister kullan ister kullanma illaki pilin kapasitesi her gecen gun eriyip gidiyor bu kacinilmazbir gercek.
 

xdriver

Üye
    Konu Sahibi
Cevbiniz icin tesekkurler
 
frager

frager

Üye
En iyisi bi yedek batarya ile gezcen :D
 
  • Beğen
Tepkiler: vedat52
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt