xdriver
Üye
En iyi şarj etme yöntemi ?
Arkadaşlar telefonun bataryasını en iyi ömrünü kısaltmadan nasıl şarj edebiliriz?
Pil zayıf uyarısını görünce mi şarja takmalıyız?
Lithium bataryaların özelliği gereği çok uzun şarjda bekletmemek gerekiyormuş.
Benim cihazım tamamen 3-4 saatte doluyor sizce normalmi yoksa uzun mu?
Pil zayıf uyarısını görünce mi şarja takmalıyız?
Lithium bataryaların özelliği gereği çok uzun şarjda bekletmemek gerekiyormuş.
Benim cihazım tamamen 3-4 saatte doluyor sizce normalmi yoksa uzun mu?

