En Iyi Olan Symbian mı? iPhone3G mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
PRHACKX

PRHACKX

Üye
    Konu Sahibi
En Iyi Olan Symbian mı? iPhone3G mi?
<P>Bu konudaki Görüşlerinizi Bildiriniz ?...<IMG class=inlineimg alt=0 src="http://www.maxicep.com/images/smileyler/hmmm.gif" border=0 smilieid="281"></P>
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt